У новій програмі «in kyiv» з блогером Катериною Павловою радник заступника голови КМДА Олексій Тихонов розповів про ризики потрапити під самокат у Києві.

«З точки зору величезного ризику потрапити під самокат, то ці ризики перебільшені, просто це нова тематика і вона дуже яскраво звучить в новинах. І якщо врахувати, скільки самокатів зараз з'являється, то потенційна небезпека від тих, хто рухається на самокатах і велосипедах, тільки збільшується. У зв'язку з тим, що у Києві занадто сильний автомобільний потік і всі кияни помічають, що з кожним роком їздити в центрі вже взагалі практично нереально», - підкреслив він.

Тихонов сказав, що пересуватися вранці з лівого берега на правий, а ввечері з правого берега на лівий – вже не просто проблематично, а можна в машині просидіти дві-три години. Тому люди будуть більше використовувати індивідуальний транспорт, вважає він, і, відповідно, чим їх буде більше, тим потенційно це буде збільшувати певні ризики. Але якщо брати в процентному співвідношенні на кількість транспорту, який використовується, впевнений він, самокатів і велосипедів все одно менше.

«Якщо порівнювати зіткнення з самокатом, то ризик потенційних травм набагато менший, ніж від зіткнення з автомобілем. Ми зіткнулися з тим, що просто заборонами цю тематику вже не прибрати з життя, особливо якщо ситуація стосується ковідних моментів, коли оголошували жорсткі локдауни і у людей просто немає альтернатив. За інформацією з відкритих джерел за цей рік в теплий період окремі прокатні компанії тільки у Київ завезли кожна близько 5-6 тисяч прокатних самокатів», - резюмував він.

Популярні новини зараз
"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям доступна нова грошова допомога: хто отримає понад 10 тисяч гривень Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Жук, що у Києві повинен бути хороший міський транспорт з виділеною смугою для руху.

Також раніше для Знай.ua Гадюкін розповідав, що не бачить Київ суцільним містом тролейбусів і трамваїв.