Наскільки реально для українського міського транспорту дотримуватися карантинних обмежень? Ситуацію у програмі My.ua коментує виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.

«Карантинні заборони часто призводять до того, що люди змушені ходити на роботу і з роботи пішки. Встановили правило, що в маршрутках можна возити пасажирів тільки за кількістю сидячих місць – а перевізників хтось запитав? Хтось провів економічний розрахунок? У Києві обмеження на проїзд у транспорті призвело до величезних черг на зупинках. Добре, що не було стрімкого стрибка цін, але що буде далі, я не знаю. Тим, хто приймає нагорі такі рішення, слід було б хоч на кілька днів спробувати всі ці заборони на себе», - вважає експерт.

На його думку, у подібному випадку ці люди б зрозуміли: в чомусь обмеження правильні, але повною мірою їх реалізовувати не можна.

«Ніхто не моделює наслідки рішень і не розглядає їхні можливі побічні ефекти. Тому у нас абсолютно запущена, наприклад, сфера мікрокредитів – вона взагалі не регулюється. Навіть у Росії в цій області встановлено обмеження: 30 відсотків річних – це максимум. А у нас відсотки можуть набагато перевищувати сам борг. Вважається, що ринок сам все відрегулює», - зазначає Максим Несміянов.

Популярні новини зараз
Енергетики пояснили логіку відключень світла: що таке черги і як вони працюють Стануть непридатними: лічильники електроенергії доведеться замінити Світло вимикають, а платіжка не зменшується: чому неможливо зекономити під час відключень Відключають повністю: вже з 26 листопада абоненти "Київстар" будуть без інтернету, кого торкнеться
Показати ще

Як повідомляє Знай.ua, раніше він розповідав про результати перевірки на автомобільних заправках Києва.

Також Знай.ua повідомляв, що Несміянов викрив мережу супермаркетів «Мегамаркет» в продажу прострочених товарів.