Наскільки реально для українського міського транспорту дотримуватися карантинних обмежень? Ситуацію у програмі My.ua коментує виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.

«Карантинні заборони часто призводять до того, що люди змушені ходити на роботу і з роботи пішки. Встановили правило, що в маршрутках можна возити пасажирів тільки за кількістю сидячих місць – а перевізників хтось запитав? Хтось провів економічний розрахунок? У Києві обмеження на проїзд у транспорті призвело до величезних черг на зупинках. Добре, що не було стрімкого стрибка цін, але що буде далі, я не знаю. Тим, хто приймає нагорі такі рішення, слід було б хоч на кілька днів спробувати всі ці заборони на себе», - вважає експерт.

На його думку, у подібному випадку ці люди б зрозуміли: в чомусь обмеження правильні, але повною мірою їх реалізовувати не можна.

«Ніхто не моделює наслідки рішень і не розглядає їхні можливі побічні ефекти. Тому у нас абсолютно запущена, наприклад, сфера мікрокредитів – вона взагалі не регулюється. Навіть у Росії в цій області встановлено обмеження: 30 відсотків річних – це максимум. А у нас відсотки можуть набагато перевищувати сам борг. Вважається, що ринок сам все відрегулює», - зазначає Максим Несміянов.

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма
Показати ще

Як повідомляє Знай.ua, раніше він розповідав про результати перевірки на автомобільних заправках Києва.

Також Знай.ua повідомляв, що Несміянов викрив мережу супермаркетів «Мегамаркет» в продажу прострочених товарів.