Наскільки реально для українського міського транспорту дотримуватися карантинних обмежень? Ситуацію у програмі My.ua коментує виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.

«Карантинні заборони часто призводять до того, що люди змушені ходити на роботу і з роботи пішки. Встановили правило, що в маршрутках можна возити пасажирів тільки за кількістю сидячих місць – а перевізників хтось запитав? Хтось провів економічний розрахунок? У Києві обмеження на проїзд у транспорті призвело до величезних черг на зупинках. Добре, що не було стрімкого стрибка цін, але що буде далі, я не знаю. Тим, хто приймає нагорі такі рішення, слід було б хоч на кілька днів спробувати всі ці заборони на себе», - вважає експерт.

На його думку, у подібному випадку ці люди б зрозуміли: в чомусь обмеження правильні, але повною мірою їх реалізовувати не можна.

«Ніхто не моделює наслідки рішень і не розглядає їхні можливі побічні ефекти. Тому у нас абсолютно запущена, наприклад, сфера мікрокредитів – вона взагалі не регулюється. Навіть у Росії в цій області встановлено обмеження: 30 відсотків річних – це максимум. А у нас відсотки можуть набагато перевищувати сам борг. Вважається, що ринок сам все відрегулює», - зазначає Максим Несміянов.

Популярні новини зараз
Українців стривожили податком на пенсію: кому доведеться платити Кому "Резерв+" автоматично продовжить відстрочки: названо категорії Залишимось без їжі: Україну накриє небезпечна спека та посуха вже влітку, що обіцяє прогноз погоди В Україні можуть ввести спеціальні надбавки до тарифу на світло: електроенергія стане ще дорожчою
Показати ще

Як повідомляє Знай.ua, раніше він розповідав про результати перевірки на автомобільних заправках Києва.

Також Знай.ua повідомляв, що Несміянов викрив мережу супермаркетів «Мегамаркет» в продажу прострочених товарів.