Про це він розповів у новій програмі «Головне» на каналі «MY.UA» з блогером Катериною Павловою.

«Кожен пасажир залізниці в разі аварії і смерті застрахований на 200 тисяч гривень, а в разі, якщо він постраждає, то буде отримувати на лікування в день не більше 200 гривень в загальній сумі до 100 тисяч гривень. Але люди, які їздять на потягах, в більшості своїй не знають своїх прав. Є закон про захист прав споживача, в якому написано, що якщо послуга надана не якісно, то споживач має право на якусь компенсацію», - повідомив він.

Несміянов сказав, що в даному випадку це послуга довести пасажира з пункту А в пункт Б. При цьому, підтвердив він, не сказано в якому обсязі і яка формула для цього розрахунку. А закон конкретно цього не прописав, підтвердив він, тому «Укрзалізниця» посилається на те, що дорожньої карти немає і якщо є бажання, то пасажир може свої претензії доводити в суді. У зв'язку з цим «Укрзалізниця», підкреслив він, рідко йде назустріч своїм пасажирам.

«Бувають часті випадки, коли пасажири падають з верхніх полиць. Вся проблема, що друга полиця плацкарта має механізм замикання і якщо там лежить матрац і ти не клацнув через нього полку до кінця, то, коли ти будеш залазити на другу полицю, ти летиш вниз. І суть в тому, що коли людина падає з верхньої полиці, то «Укрзалізниця» намагається умити руки, склавши якийсь акт. Щоб споживачеві не платити навіть передбачені на лікування гроші в розмірі 200 гривень в день», - резюмував він.

Популярні новини зараз

Носити чи не носити? Відомий адвокат розповів, чи потрібна маска після вакцинації

Єлизавета II потрапила у скандал через лист школярам з Севастополя: "визнали" Крим російським

"Ріст припинився , ноги і руки продовжували збільшуватися": історія 10-річної Ані, у якої на спині з'явився горб

Лесю Нікітюк показали справжню під час роботи, від цього крику в'януть вуха: "Що ти стоїш?"

Показати ще

Як повідомляє Знай.ua, раніше народний депутат Костянтин Бондарєв звинуватив у корупції керівництво «Укрзалізниці».

Також Знай.ua публікував слова Степанюка: На межі банкрутства «Укрзалізниця» вже досить давно.