Про це заявила президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко, коментуючи чергову ініціативу відомства про списання вагонів за віком.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
«Бажання Міністерства інфраструктури зрозуміле - за рахунок бізнесу оновити рухомий склад. Наскільки це вигідно бізнесу-велике питання. Тому що незрозумілі правила, йде нестиковка за наказом з нормативними документами, які зараз діють», - розповіла Петриченко.
Експерт підкреслила: рішення про списання вагонів за віком непродумане і спровокує дефіцит вагонів на ринку і колапс перевезень.
"Вагони потрібно оновлювати, з цим ніхто не сперечається. Але повинні бути обдумані кроки. Хто зараз з бізнесу, ось є якісь бізнес-пропозиції, хто згоден купувати вагони, на яких умовах? Адже Укрзалізниця зараз введе цей порядок, вагони будуть списані, і возити буде ні в чому. Тому що так, як ми бачимо статистику, що в цьому році скільки завод побудував Крюківський? По-моєму, 500 з чимось вагонів. Ось і все. Все будемо возити. І хто буде нести відповідальність за прийняття таких рішень?», - пояснила Петриченко.
Вона також зазначила, що питання з вагонами не є першочерговою проблемою УЗ, набагато важливіше привести в належний стан залізничні колії та інфраструктуру, через що швидкість пересування поїздів падає, а також збільшити кількість локомотивів.
"Може бути, потрібно відразу не кидатися з крайності в крайність, а якось намітити якісь поетапні кроки? Інфраструктуру привести в належний стан? Вагони - то ми оновимо,але по чому їздити будемо?», - сказала Петриченко.
Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що Укрзалізниця використовує своє монопольне становище, щоб підвищувати тарифи на перевезення, хоча якість її послуг постійно погіршується, зокрема в останні місяці ситуація стала критичною.
У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад Укрзалізниці потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.