Про це він сказав в ефірі програми "Що далі" з Вікторією Панченко на каналі "Знай 24".

“У мене питання, на якому телеканалі і кому належить той телеканал, де працює Яніна Соколова? Я спеціально сьогодні довго переглядав ці документи, які вона викладала, і у неї там червоним виділено: “Проте, після рішення вищого воєнно-політичного керівництва України про перенесення дати вильоту, здійснене бронювання та закупівля авіаквитків на 30 липня 2020 року на 33 особи та на 1 серпня на 14 осіб (друга група та медичні страховки)”. Все. В чому сенсація?”, - сказав Охотін.

Він зазначив, що не побачив у новині нічого такого, що б перебивало факти Bellingcat.

“Флешка Соколової – це вже політтехнологічна наганялочка від Петра Олексійовича… Швидше за все, у них є якісь фінансові домовленості з “5 каналом”. Я не впевнений, що це коштує більше, ніж звичайна робота. Тому що в даному випадку це частина продовження редакційної політики “5 каналу”. Чи має право “5 канал” публікувати такі документи? Судячи з усього, має, посилаючись на свої джерела”, - додав Петро Охотін.

Популярні новини зараз

Наречена Мурата показала, чим краща за Ані Лорак: мінісукня не приховала нічого

Українцям вимагають заборонити куріння не тільки в громадських місцях, а й у себе вдома: подиміти на балконі не вийде?

Ксенія Мішина роздяглася практично догола, але питання про Еллерта не припинилися: "Кусає лікті"

Лілія Сандулеса нарешті розповіла, чого натерпілася у шлюбі з Іво Бобулом: "Це була помилка"

Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Руслан Бортник розповів про події, що передували ситуації з “вагнерівцями”.

Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що експерт заявив, що розслідування про “вагнерівців” було предметом торгів.