Про це він розповів у новому випуску програми «Акценти» з Тетяною Резвін.

«Найбільший вплив на медіаімідж в українській політиці мають засоби масової інформації. Саме через них звичайний обиватель дізнається про те, хто ця людина. Наприклад, Олег Ляшко, його імідж одіозного політика максимально роздувався в медіа, на певних зустрічах він робив одіозні випади, чим запам'ятовувався, приходячи то з вилами, то з коровою. Це було весело, люди про це говорили і постійна його цитованість у ЗМІ зашкалювала. Бюджет мінімальний – вихлоп максимальний», - розповів Юрій Рябчун.

Медіаексперт сказав, що як ми бачимо час популізму добігає кінця, а який час приходить – велике питання. Тому що український виборець у великій розгубленості, наголосив він, був час, коли були потрібні нові особи і вся стара еліта здебільшого не пройшла до нового парламенту в тому вигляді, в якому вона хотіла. Люди вибрали абсолютно нових персоналій, повідомив він, але за кілька років ми отримали розчарування.

«Нові персоналії зараз з меншою ймовірністю мають можливість пройти до парламенту наступного скликання. Принаймні цьому є приклади з попереднього скликання, коли низка одіозних політиків, випадкових персоналій зайшли на одне скликання і в наступне вже не потрапили. Якщо взяти медійний успіх українських політиків, то дуже складно перевершити медійний успіх чинного президента», - резюмував Юрій Рябчун.

Популярні новини зараз
Бронювання анулюють без попередження: за ким прийде ТЦК через нові правила Можна легко оскаржити: які штрафи від ТЦК вважаються незаконними ТЦК підуть з рейдами на ухилянтів: де шукутимуть порушників мобілізації Українців перевірятимуть щомісяця: можуть зняти виплати та скасувати статус
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Валентин Гладких зазначив, що значно більший вплив на редакційну політику та роботу журналістів мають власники.

Крім цього, Знай.ua повідомляв, що Ярослав Макітра заявив, що якби політик говорив гарні речі, і це не давало б результату, він би їх не говорив.