Про це він розповів у новому випуску програми «Акценти» з Тетяною Резвін.

«Найбільший вплив на медіаімідж в українській політиці мають засоби масової інформації. Саме через них звичайний обиватель дізнається про те, хто ця людина. Наприклад, Олег Ляшко, його імідж одіозного політика максимально роздувався в медіа, на певних зустрічах він робив одіозні випади, чим запам'ятовувався, приходячи то з вилами, то з коровою. Це було весело, люди про це говорили і постійна його цитованість у ЗМІ зашкалювала. Бюджет мінімальний – вихлоп максимальний», - розповів Юрій Рябчун.

Медіаексперт сказав, що як ми бачимо час популізму добігає кінця, а який час приходить – велике питання. Тому що український виборець у великій розгубленості, наголосив він, був час, коли були потрібні нові особи і вся стара еліта здебільшого не пройшла до нового парламенту в тому вигляді, в якому вона хотіла. Люди вибрали абсолютно нових персоналій, повідомив він, але за кілька років ми отримали розчарування.

«Нові персоналії зараз з меншою ймовірністю мають можливість пройти до парламенту наступного скликання. Принаймні цьому є приклади з попереднього скликання, коли низка одіозних політиків, випадкових персоналій зайшли на одне скликання і в наступне вже не потрапили. Якщо взяти медійний успіх українських політиків, то дуже складно перевершити медійний успіх чинного президента», - резюмував Юрій Рябчун.

Популярні новини зараз
Гороскоп на сьогодні, 10 травня: день, коли інтуїція підводить, а несподіванки чекають за рогом Не відкладайте: "Нафтогаз" звернувся до клієнтів з важливою вимогою Підвищення не чекайте: кого викинули за борт індексації пенсій На інвалідність не зважатимуть: коли ТЦК може мобілізувати
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Валентин Гладких зазначив, що значно більший вплив на редакційну політику та роботу журналістів мають власники.

Крім цього, Знай.ua повідомляв, що Ярослав Макітра заявив, що якби політик говорив гарні речі, і це не давало б результату, він би їх не говорив.