Виконавчий директор Спілки споживачів України Максим Несміянов розповів про власні спостереження щодо стану справ в українських продовольчих магазинах.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це він розповів у програмі Сергія Дойка «Особистість».
За словами Максима Несміянова, малі регіональні торгові мережі турбуються лише про прибуток і ні про що інше. «Начебто мережа досить велика, понад десять магазинів – але я заходжу і питаю продавчиню: ось ви тунця розморозили – а коли? Вона відповідає: я не знаю», - розповідає він. Ревізор підкреслює, що там ніхто навіть не веде журнал з відповідними записами, тобто свіжість риби в принципі невідома.
Водночас він акцентує на тому, що це – елементарно, така інформація повинна бути відома всім. «Про це навіть не думають, не здогадуються хоча б покликати студента, щоб він пояснив, як це робиться», - зазначає гість програми. До того ж, каже він, торгові мережі витрачають кошти на рекламу, але не на контроль якості товару.
Отже, констатує Максим Несміянов, українські продуктові магазини справді мають серйозну проблему. «Я показую людям поверхню цієї проблеми – а де дно, і сам не знаю. Але деякі торгові мережі в Україні справді стежать за якістю продуктів», - зазначає він. За словами ревізора, такі мережі контактують з їхньою організацією навіть доволі охоче.
Як повідомляв Знай.ua, Несміянов перевірив, чи виправився один із запорізьких супермаркетів після невдалої ревізії.
Також Знай.ua писав про те, що Несміянов розповів про свій досвід інспекції магазинів.