Про це він розповів у програмі «100% Лямець».

Як зазначає гість програми, влада говорить про сучасні аеропорти в Україні, де квитки за ціною залізничних. В теорії, міркує він, держава сама може за це доплачувати, оскільки відповідні механізми є, потрібне лише бажання.

Також, каже Сергій Лямець, говорять про українські літаки виробництва заводу «Антонов», продукція якого може бути не гіршою, аніж «Мрія». «Суть ідеї національних авіаліній у тому й полягала, щоби купувати українські літаки. Ось тільки «Мрій» на весь світ лишилося... Так, це добрі літаки, але старі», - пояснює він.

А відтак, підкреслює журналіст, чиновники хочуть купувати французькі літаки, аргументуючи це тим, що літаків «Антонова» ще немає, а програму хочеться запустити чимскоріше. Принагідно Сергій Лямець нагадує, що штаб-квартира компанії Airbus знаходиться у Франції. «Airbus та Boeing – це головні конкуренти на ринку пасажирських літаків. Не сперечаюся, літаки у них дуже добрі», - стверджує він. Тим не менш, зауважує блогер, українські чиновники стверджують, що цю компанію їм порадили найняті французькі консультанти. Отже, підсумовує журналіст, українська авіакомпанія буде використовувати саме французькі літаки, а не українські.

Популярні новини зараз
Ухилянтів хочуть дістати у будь-якій точці світу: ТЦК розсилають повістки за кордоном Доведеться сидіти на хлібі і воді: основні продукти харчування в Україні різко здорожчають восени - що найбільше Торкнеться мешканців 9 областей: пенсіонери отримають пристойні доплати до пенсій З липня прийде нова допомога: хто буде отримувати 4500 гривень щомісяця
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Лямець заявив, що після розпаду СРСР Україна не забрала свою частину грошей та ресурсів.

Також Знай.ua писав про те, що Лямець розповів про втрачені внески з часів СРСР.