Про це він розповів у програмі «100% Лямець».

Як зазначає гість програми, влада говорить про сучасні аеропорти в Україні, де квитки за ціною залізничних. В теорії, міркує він, держава сама може за це доплачувати, оскільки відповідні механізми є, потрібне лише бажання.

Також, каже Сергій Лямець, говорять про українські літаки виробництва заводу «Антонов», продукція якого може бути не гіршою, аніж «Мрія». «Суть ідеї національних авіаліній у тому й полягала, щоби купувати українські літаки. Ось тільки «Мрій» на весь світ лишилося... Так, це добрі літаки, але старі», - пояснює він.

А відтак, підкреслює журналіст, чиновники хочуть купувати французькі літаки, аргументуючи це тим, що літаків «Антонова» ще немає, а програму хочеться запустити чимскоріше. Принагідно Сергій Лямець нагадує, що штаб-квартира компанії Airbus знаходиться у Франції. «Airbus та Boeing – це головні конкуренти на ринку пасажирських літаків. Не сперечаюся, літаки у них дуже добрі», - стверджує він. Тим не менш, зауважує блогер, українські чиновники стверджують, що цю компанію їм порадили найняті французькі консультанти. Отже, підсумовує журналіст, українська авіакомпанія буде використовувати саме французькі літаки, а не українські.

Популярні новини зараз
Російські пропагандисти знову "перевзулися", і вперше заговорили про капітуляцію: "Однозначно в цьому впевнені" Армія рф окупувала склад "АТБ" і розпивала горілку, закушуючи котячим кормом Олексій Арестович повідомив що його вигнали з ОП Зеленського, вже знайшов нову роботу: "З мене знущаються" Паливна криза в Україні: Японія простягнула руку допомоги для вирішення проблеми
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Лямець заявив, що після розпаду СРСР Україна не забрала свою частину грошей та ресурсів.

Також Знай.ua писав про те, що Лямець розповів про втрачені внески з часів СРСР.