В рамках проекту кожний пухнастик отримує власний онлайн-профіль у соцмережах — анкету з фото, де він “особисто” розповідає про себе. За перший місяць роботи проекту вдалося допомогти знайти нову домівку 40 тваринам, які залишилися без господарів через війну. Частина тварин знайшли нову домівку в країнах ЄС.

ДДо початку повномасштабної війни в Україні працювало близько 250 притулків, в яких утримувалось понад 100 тисяч тварин. Сьогодні кількість чотирилапих, які шукають нову родину, зросла — багато господарів виїхали за кордон або загинули. Щоб якомога швидше допомогти котам і собакам знайти нові родини, команда проєкту вирішила показувати їх перш за як особистостей.

«Переважна більшість українських притулків та кампаній по адопції тварин позиціонує їх як безпорадних, через емоцію жалю. Їх дійсно шкода, але чи жаль є тією емоцією, яка сформує дружбу надовго між новими власниками і твариною? Ми вирішили показувати кожного котика чи песика як індивідуальність — робити їм яскраві й привабливі фотосесії для анкет, де вони «самі» розповідають про себе, свій характер та вподобання», — коментує ідею проєкту СЕО комунікаційної агенції Ярослав Ведмідь.

Всупереч усталеній думці, що лише чотирилапі потребують допомоги, народилася концепція для соцмереж #petneedsyou #youneedpet. Адже тварини — це психологічна підтримка та щоденна порція радості, і життя людей із чотирилапими — це синергія турботи та любові.

Менш ніж за місяць завдяки ініціативі Adopt pets from Ukraine вдалося знайти нові домівки тваринам не тільки в Україні, а й в Чехії та Німеччині.

Популярні новини зараз
Серіал про чорну королеву "Венздей" від Netflix наздоганяє "Гру в Кальмара": Дженна Ортега збирає рекорди Весь цей час ми помилялися: як правильно готувати гречку, щоб вона не втратила смаку і не розварилася Власників генераторів почнуть штрафувати через законодавство: суми сягають 500 тисяч гривень Індексація пенсій з 1 грудня: кому з літніх українців пощастить із надбавкою
Показати ще

Анкети тваринок від притулків, волонтерів та небайдужих людей розміщуються у соцмережах проєкту на сторінках Facebook, Instagram та TikTok, де перше опубліковане відео зібрало майже 400 тисяч переглядів.

Перед передачею чотирилапого в нову родину, майбутні pet parents проходять перевірку: невелике анкетування та інтерв’ю — ініціатори проєкту мають впевнитись, що віддають вихованців у надійні руки.

Найближчим часом профілі всіх тварин зберуть на масштабній веб-платформі.