Про це він розповів у програмі «Різні люди».

«Якщо на тобі наліплена купа Louis Vuitton, це не робить тебе модним, тут ще справа смаку, те, як ти все це гармоніюєш», - підкреслює Петя Кіпіш.

Зокрема, зазначає він, є багато брендів, які виглядають так собі, але вся справа в особистому сприйнятті. Як пояснює блогер, мода працює так: спочатку хтось один вирішує, що той чи інший бренд – крутий, далі другий, третій і в результаті – так думають усі. Тобто, констатує він, так працює мислення мас, ти не можеш не вважати щось крутим чи немодним, якщо так вважають усі.

Зараз же, розповідає гість програми, найбільше у трендах і тенденціях Carhartt та Stüssy, Dickies. Щодо Adidas, Puma, розмірковує він, то це вже більше для дорослої аудиторії, яка не надто стежить за модою, а New Balance – це класика.

«Carhartt – це робочий одяг. Спочатку вона робила речі для робітників. Як я розумію, їхні речі полюбили скейтери – штани, кофти якісь. Їх полюбили скейтери, тому що скейтери багато падають, і по зносу вистачає на довше», - пояснює Петя Кіпіш.

Популярні новини зараз
ТЦК оновили списки: кого з чоловіків не чіпатимуть до кінця літа "Критична" сума – 5000 гривень: банки встановлюють тотальний контроль за клієнтами Українців можуть штрафувати за одяг: що заборонено носити Зробили ремонт у квартирі - очікуй штраф чи повістку до суду: про що мають знати українці
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Ялі розповів, як війна змінила відносини України та США.

Також Знай.ua писав про те, що Шейтельман припустив, яким буде шлях України до ЄС.