Про це він розповів на каналі «Садок вишневий».

«У нас з 1990-х соціологію сприймають лише як інструмент політичної технології «надування» рейтингу. Оці соціологи, соціологічні групи – це чистої води інструмент пропаганди, який виник через те, що в будь-якому суспільстві існує близько 30% людей, які завжди із переможцями», - повідомив Олександр Новохатський.

За словами публіциста, в Україні також є близько 30% виборців, які вирішують, за кого голосувати на виборах, орієнтуючись винятково на соціологічні рейтинги. Як зазначив Олександр Новохатський, ці люди приходять на виборчі дільниці, як на лотерею, і ставлять галочку навпроти лідера соціологічних опитувань.

«Вони (виборці – Ред.) завжди хочуть бути з переможцем», - додав Олександр Новохатський.

Популярні новини зараз
Київ під вогнем: масована атака росії залишила руїни, десятки поранених та паралізувала столицю Українців накриють масштабні перевірки в липні: кого позбавлять соцвиплат та пенсій Не бери слухавку: шахраї дзвонять саме із цих номерів - і ти вже в їхній пастці Відстежує геолокації та збирає дані: у мережі розкрили нюанси програми "Резерв+"
Показати ще

Як писав раніше Знай.ua, Сергій Ягодзінський розповів, чи карають в Україні за політизований контент у соцмережах.

Також Знай.ua повідомляв про боротьбу з фейками чи крок до авторитаризму: Сергій Ягодзінський розповів про новий законопроєкт.