Про це він розповів у програмі «Пульс тижня» з Олексієм Буряченко.

«З точки зору інтересів України зернова угода діє. Зі скрипом, з блокуванням, не блокуванням, вона й зараз діє з точки зору темпоральних умов. Тобто час, строк, на який вона пролонгована, спливає. Але чи пливуть кораблі? Не пливуть, бо вони заблоковані. Так вона працює чи не працює?», - зазначає Андрій Вігірінський.

Як розповідає експерт, посередники, ООН і Туреччина, сказали росії, що вони досягнуть результату по тому, що вона вимагає, а там 4 вимоги щодо аміаку, страхування вантажів, обслуговування кораблів, проведення фінансових розрахунків за постачання сільськогосподарської продукції. За його словами, якщо росія відмовиться забезпечувати безпеку судоходству, то не знайдеться сухогрузів, які підуть відвантажувати зерно.

«Мені здається, це трошки понятійна колізія. Говорити, що російська федерація забезпечує безпеку судоходства, яка, по суті, є державою-агресором, державою-терористом, це така собі історія», - констатує Олексій Буряченко.

За словами гостя програми, ніяка країна не має можливості впливати на твою економічну зону чи безпеку судоходства, це зрозуміло, але сухогрузна компанія Maersk не піду у чорноморські порти, зокрема на Азовському морі відвантажувати українське зерно. Їм загрожують, підкреслює він, не юридичні обмеження, а незаконна фізична ліквідація.

Популярні новини зараз
Майно грає роль: ПФУ назвав 5 підстав для скасування субсидії Останні копійки відберуть: Ощадбанк змінив правила зняття готівки для пенсіонерів Пенсія буде доступна лише одиницям: нові вимоги до мінімального стажу Школярі масово викидають обіди: що не так з новим шкільним меню
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Біркадзе розповів, чи оголосять Сполучені Штати дефолт.

Також Знай.ua писав про те, що Клевер розповіла, куди путін планує вдарити ядерною зброєю.