Про це вона розповіла на каналі «UKRAINE THE BEST».

«У нас за часів радянської влади формувалася і, на жаль, сформувалася думка, що все народне, декоративна – це шароварщина. Це просто була така політика, інакше не назву», - зазначає Людмила Строкова.

Як розповідає гостя програми, у їхньому музеї є колекції з 15 сторіччя, це твори, скло, кераміка, килими, датовані 17 сторіччям, але вони безіменні, імена з’являються у 20 сторіччі вже. За її словами, професійні художники декоративного мистецтва всі працювали на фабриках, де вироблялося скло, кераміка, фарфор, і всі вони були дуже відомі у певному колі.

Зараз, зазначає експертка, дуже багато із цього в моді, в колекціях, ці художники дуже популярні. Зокрема, якщо говорити про фарфор, то це Оксана Жнікруп, Владислав Щербина, які творили на фабриці, на Київському фарфоровому заводі, але ці імена відомі і закордоном.

«Тому що навчилися цінувати. Декоративне мистецтво складається з народного і професійного, народне так і залишається народним, а професійне стало дуже популярним. Художники, які творили у 20 сторіччі, другій половині 20 сторіччя, вони на початку 21 сторіччя залишилися без роботи у своїх майстернях, і їх роботи раптом побачили, тому що Україна стала незалежною, я думаю, це пов’язано з цим, і люди почали більше звертати уваги на те, що таке українське мистецтво», - пояснює Людмила Строкова.

Популярні новини зараз
Курців схватить удар не тільки по легенях: 1 жовтня сигарети злетять в ціні З 1 жовтня українські АЗС різко змінять ціни на пальне Три категорії пенсіонерів, кому піднімуть виплати ТЦК похвалилися, на скільки мільйонів вдалося "подоїти" ухилянтів
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Попенко розповів, що не так із нашими водоканалами і які реформи необхідно провести.

Також Знай.ua писав про те, що Співак підсумував результати саміту у Вільнюсі.