Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».

«Якщо так узагальнити, то можна сказати, що авангард – це дійсно енергія, такій образ енергії, і ці енергії виплескуються. Це залежить, звісно, від суспільства, від політики. І от був такий сплеск на початку 20 сторіччя, потім от в нашій історії – це 1960-ті», - зазначає Гліб Вишеславський.

Як він розповідає, 1987 рік відомий тим, що тоді комісії перестали контролювати виставки, цензура впала. Але, знову ж, констатує митець, спочатку це відбулося в центрі, потім вже в союзних республіках, тобто спершу виставки у москві, потім – у Києві.

Цікаво, зауважує гість програми, що все це відбувалося на офіційній базі – Спілці художників, і це дало великий сплеск, можливо, якби це були приватні ініціативи, то такого охоплення і знайомства між усіма художниками би не було. А так, констатує він, це були пленери, наприклад, закарпатські, були бази, куди можна було їздити, і це були такі потужні організаційні можливості, вільні від всякої цензури. Тоді, додає художник, прийшли Сидоренко, Сільваші, Якутович та інші.

«Це як вчитися в одному класі, всі приблизно так реагують, хто де, тримають у полі зору. І, безумовно, були люди, як Валентин Попов, наприклад, чи той самий Сергій Якутович, які були старші, я вважаю, що вони теж увійшли до Новою хвилі. Чому? Тому що вони раніше були Новою хвилею, але вони потім органічно робили те саме мистецтво», - розповідає Гліб Вишеславський.

Популярні новини зараз
Соцвиплати призупинять: що потрібно зробити до жовтня, щоб не втратити допомогу Злидні за межею виживання: пенсіонери отримують копійки, яких ледь вистачає не померти з голоду Українців будуть "переводити" у військове життя: які заходи заплановано "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Беньямінова пояснила, чому важливо говорити про український авангард.

Також Знай.ua писав про те, що Веселовська розповіла про українські театральні пошуки: корифеї проти авангарду.