Про це він розповів на каналі «Ukraine the Best».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Мені не подобається ні одне, ні друге визначення. Критик – воно трошки страшне, а театрознавець – це занадто багато відповідальності. Я не можу знати театр весь, яким він є, я можу його любити, а це інша річ. І ця любов вбирає в себе все, що там є і чого нема», - зазначає Віталій Жежера.
Як він розповідає, у театральному середовищі ставлення до рецензій і рецензентів дуже своєрідне і неоднозначне, рецензенти – це люди впливові, звісно, і, якщо про тебе написали – це добре, а якщо написали ще й добре – ще краще. І, звісно, констатує театрознавець, рецензії працюють на певну частину публіку, це сприяє продажу квитків.
Принагідно він згадує, що у театральному університеті Карпенка-Карого вже навіть почали читати дисципліну, яка називається «театральна критика для режисерів», на прохання самих режисерів, бо ж і режисер – це теж на 90% аналітик. Тож, констатує театрознавець, такі журнали, як «Український театр», потрібні як місце для фахової розмови одних аналітиків з іншими, одних відзеркалювачів дійсності з іншими відзеркалювачами дійсності.
«Мабуть, потрібні, але це надто проста відповідь через те, що всередині театрального середовища це не так-то просто. На презентації другого номера Анатолій Хостікоєв, згадуючи свої взаємини з рецензентами, сказав напівжартома таку річ: «Я б заборонив молодим артистам читати театральні рецензії, щоб це не збивало їх з пантелику і не травмувало», - підсумовує Віталій Жежера.
Як повідомляв Знай.ua, Кривда про місію Музею авангарду в Україні: «Проєкці минулого формують візії майбутнього».
Також Знай.ua писав про те, що Войтенко розповів цікаві деталі про підготовку і зйомку українського мультфільму «Мавка» та історичного фільму «Довбуш».