Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

15 січня 2021 року на сайті Мінфіну з'явився новий негативний відгук від анонімного користувача.

Клієнт банку повідомив, що ще в 2018 році відкрив картку "універсальну". Тоді йому уточнили, що рахунок може бути лише гривневим, і розрахуватися за кордоном неможливо. Жінка користувалася карткою лише для отримання платежів через Приват24 і для оплати в магазинах Києва.

Але 13 січня 2021 користувач помітив, що у виписці абсолютно випадково помітила платіж за суму близько 199 гривень. Таких згодом було виявлено ще п'ять. Сума у валюті транзакції становила 6,99 доларів США. "Купівля, Країна: Кіпр. Ні номерів рахунків, ні назви одержувача у виписці немає. Відразу перевела всі гроші з картки і заблокувала. Наступного дня зв'язалася з Приватбанком. Співробітник перевірив і сказав назву цієї кіпрської компанії (на жаль не запам'ятала, якесь "Юні..."), що це "програма для схуднення" і пояснив, що це "я сама оформила підписку на цьому сайті". Картку запропонував закрити, я погодилася", - написано у відгуку.

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Популярні новини зараз
Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити
Показати ще

Далі Українка зазначила, що точно ніде не могла оформити цю підписку, адже не займається таким. І їй не приходило ніяких запитів на підтвердження подібних платежів. І їй здалося дивним, що картка є гривневою, а розрахунки відбуваються в доларах США.

"Ще дивно, що це не викликало підозр у співробітника банку, а навпаки, він обізнаний у діяльності кіпрської компанії і всіма силами намагався мене переконати, що винна я сама", — підсумувала вона.

Співробітники ПриватБанку відповіли на цей негативний відгук на адресу їхньої компанії. Вони заявили, що дані оплати могли пройти лише при володінні про номер карти, CVV і термін дії.

"Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у кого-то доступу до вашої карти. За зверненням до підтримки банку може бути сформований запит на оскарження операцій в міжнародну платіжну систему. Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей", — написано у відповіді.

Відповідь Приватбанку, скріншот: Мінфін
Відповідь Приватбанку, скріншот: Мінфін

Нагадаємо, ПриватБанк виправдався за злодійство, звинувачення дуже серйозні: "Пустити карту в мінус"

Як повідомляв "Знай.ua", українець завив від високих комісій Приватбанку: "За 1 гривню беруть 2"

Знай.ua писав, карта Привату може бути не тільки Вашою: шахраї обкрадають українців, а банк відмовляється