Починаючи з 16 січня, в Україні набула чинності ст.30 Закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Згідно з цією статтею всі українські заклади зі сфери послуг в обов'язковому порядку переходять на обслуговування виключно українською мовою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ Харкові вже серйозно підійшли до нововведень пов'язаних з державною мовою.
Про це передає телеграм-канал "Новини Країни+".
Повідомляється, що касирам одного з супермаркетів надрукували і видали інструкцію, як правильно спілкуватися з покупцями.
Інструкція містить в собі ряд фраз, починаючи від привітання і закінчуючи вдячністю за зроблену покупку і це все виключно українською мовою.
Нагадаємо, Мовний омбудсмен Тарас Кремінь розповів алгоритм дій, якщо відвідувача не обслуговують українською мовою:
1. Спробувати мирно вирішити дане питання на місці з працівником або адміністрацією закладу.
2. Якщо була отримана відмова, то зафіксувати його на аудіо / відео, письмового підтвердження очевидців і дані підприємства.
3. Подати скаргу електронну скаргу на e-mail: skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити форму на сайті (https://mova-ombudsman.gov.ua/). Скарга повинна включати в себе: дату відмови, адреса місця, яким чином порушувалися права позивача і його особисті дані. Подати скаргу можна протягом півроку з моменту порушення.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Ніцой пояснила, чому штрафи за обслуговування російською користі не принесуть: "терпіти"
Як повідомляє портал «Знай.иа» Закон про мову в дії: киянці відмовили в обслуговуванні українською і "вишукано" нахамили
Також «Знай.иа " писав, що Українці відчули перші "плоди" закону про мову, дійшло до звільнень: "винятків небагато"