У програмі «Чаплига. Без питань» Олександр Скиба – голова Вільної профспілки залізничників України Дарницького локомотивного депо і ведучий – політолог Михайло Чаплига обговорили актуальні корупційні проблеми Укрзалізниці.

«Корупція у нас незнищенна. В першу чергу, це ремонт локомотивів і вагонів. Зараз, «на вістрі» у нас Дніпропетровський тепловозоремонтний завод (ДТРЗ). Нещодавно на Запорізькому електровозоремонтному заводі стався обшук СБУ з вилученням, не знаю, чим це закінчиться», - зазначив Скиба.

За словами гостя програми, корупція у ремонтних установах відбувається у вигляді махінацій в процесі ремонту і закупівель запчастин. Керівники закуповують к\в запчастини, створюючи певні тендерні рамки, тим самим змінюючи ціну і забираючи різницю.

Чаплига додав, що був випадок, коли директор підмінив в тендерах ціни і тим самим зробив низький тариф на вантажні перевезення. За що, власне, «отримав на лапу».

Популярні новини зараз
Українці можуть отримувати щомісяця 2361 грн: що для цього потрібно Що чекає на тих, хто не оновив облікові дані у ТЦК Тарифи для пенсіонерів, студентів і бізнесу: що пропонують Київстар, Lifecell та Vodafone Дітям дадуть по 3000 гривень до Дня Святого Миколая: як отримати виплату
Показати ще

«Я думаю, якщо вилучити хоча б 50% корупційної складової, якщо грамотно розпорядитися тим, що у нас є, знизити собівартість перевезень і правильно «грати» на закупівлях електроенергії, то можна вийти у прибуток», - підкреслив Скиба.

На думку гостя програми, якщо дійсно зайнятися Укрзалізницею і почати боротися з корупцією, то можна отримати практично миттєвий результат у вигляді прибутковості підприємства. І відповідно складати серйозну конкуренцію автотранспорту.

Нагадаємо, Знай.ua публікував заяву Чаплига, що свобода від табу утримує суспільство від моралі і принципів.

Раніше для Знай.ua Снєгирьов розповів про помилку української делегації.