Українська продукція з кожним роком стає все більш конкурентоспроможною на міжнародних ринках. Досвідченні фахівці та вдале розміщення нашої країни створюють можливості для розвитку сфери виробництва керамічної плитки.

Директор Керамічної групи Golden Tile та голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод» Валентин Шеветовський у програмі Тараса Загороднього «Знай наших» розповів про переваги України на європейському ринку керамічної плитки.

«Усі виробники плитки вважають себе дизайнерами, художниками. Вони не порівнюють себе з виробниками цегли чи цементу, а порівнюють себе з Крістіан Діор і т.д. Вони диктують моду та тренди. Ми розуміли, що ми ніколи не повторимо бренд «made in Italy», але ми знаходили ті конкурентні переваги, які ми можемо досягти», - зазначив Шеветовський.

За словами експерта, українській продукції було дуже важко конкурувати з італійською. Але в України є свої переваги, а саме сировина, люди та локація у сенсі логістики.

«Українська глина та пігматит традиційно експортувався у ту ж Італію або Іспанію. Та Італійські виробники лише займалися дизайнами, а ми поєднали ці два фактори. У результаті, ми отримали конкуренту перевагу у собівартості продукції над італійськими фахівцями. Друге – робоча сила: ще з радянських часів наші технічні спеціалісти дуже досвідчені», - підкреслив гість програми.

Популярні новини зараз
"На початку весни ми чекаємо...": астрологиня приголомшила українців прогнозом на 2023 рік "Холостяка" Алекса Топольського запитали про інтим перед 7 випуском: "Не шкодуй" "Ходив, просив, залишусь без коштів": українці можуть забути про гроші в "Ощадбанку" на рік Як визначити, чи заряджена батарея: проста перевірка за декілька секунд
Показати ще

Як зазначає Шеветовський, Італії для виготовлення своєї продукції доводилося закупляти сировину з інших країн. Україна ж у цьому питанні вийшла уперед, бо ми видобуваємо сировину, з якої самі робимо продукцію. Це значно зменшує затрати на виготовлення. Також слід зазначити, що українські фахівці дуже компетентні та наймати співвітчизників на виробництво більш вигідно та корисно для держави. Отже, поєднавши ці два чинники, Україна має багато простору для розвитку.

Нагадаємо, для Знай.ua Шеветовський розповів про розвиток на міжнародному ринку.

Раніше Знай.ua публікував заяву Тизенгаузена, що в Україні медійне «ельдорадо».

https://www.youtube.com/watch?v=KpulhzIERO4&feature=youtu.be