У сучасному світі інновації та постійний розвиток дуже важливі чинники для реалізації будь-якої продукції. Якщо не створювати щось нове, то це зроблять конкуренти, що послабить позиції на ринку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДиректор Керамічної групи Golden Tile та голова наглядової ради ПАТ «Харківський плитковий завод» Валентин Шеветовський у програмі Тараса Загороднього «Знай наших» розповів про важливість інновацій та інвестування у сфері виробництва керамічної плитки.
«Якщо взяти керамічну галузь, то вона дуже якісно та відверто показує роль інновацій взагалі у світі. За останні 10-12 років збут та споживання керамічної плитки збільшились у світі більше ніж у два рази. Це пов’язано з тим, що керамічна плита замінює такі матеріали, як мармур та дерево. Це відбувається, тому що керамічна технологія росте дуже швидко», - зазначив Шеветовський.
За словами експерта, Харківський плитковий завод кожен рік інвестує 10 млн. євро у нове обладнання і, на його думку, якщо вони цього не робитимуть, то вони вилетять з ринку.
«Якщо не інвестувати та не дивитись за інноваціями – одразу вилетиш з ринку. Ніколи не потрібно наздоганяти. Шукайте конкурентні переваги і у нашій державі такі є. Я розмовляв з геологами, і вони підтверджують, що в Україні є майже уся таблиця Менделєєва і усі корисні копалини», - підкреслив Шеветовський.
На думку гостя програми, використовувати ресурсний потенціал України це вже є конкурентною перевагою. Як зазначає Шеветовський, головне не слідувати за іншими, а відрізнятись – поєднувати те, що до цього ніхто не поєднав.
Нагадаємо, для Знай.ua Шеветовський розповів про розвиток на міжнародному ринку.
Раніше Знай.ua публікував заяву Тизенгаузена, що в Україні медійне «ельдорадо».
https://www.youtube.com/watch?v=KpulhzIERO4&feature=youtu.be