Політичний експерт Інна Силантьєва в програмі «Что дальше» на каналі «Знай24» пояснила, чому не завжди вірить соціологічним дослідженням.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Я не завжди вірю соціологічним дослідженням. Я вірю деяким. Їх дуже багато в Україні, ось я завжди дивлюся групу «Рейтинг» або КМІС. Ми ж самі розуміємо, як штучно може надуватися сам рейтинг. Штучно опускатися, штучно надуватися... Але в основному штучно надуваються», - говорить експерт.
За її словами, політики купують собі рейтинги для зомбування електорату.
«Я завжди говорю: «Я за живий організм, я не за мильну бульбашку». Мильна бульбашка – це штучне нарощування рейтингів. Ми знаємо, як воно робиться... Заплатив – у тебе буде такий рейтинг. Це зомбування людей, зомбування електорату», - сказала Силантьєва.
Вона додала, що працює з різними політичними діячами. Також Силантьєва розповіла, що нещодавно в деяких регіонах України проводилося «живе» анкетування, і за цими анкетами експерти дізнавалися, яких депутатів і президента при владі хочуть бачити українці.
«Навіть ця людина, яка замовляє такі ж фокус-групи, всі ці вимірювання, всі ці анкетування... Вона замовляє не тільки для себе. Вона замовляє для людини-олігарха, який може вкласти в неї гроші. Тобто це можна піти в президенти. А в президенти піти – дуже вигідно. Навіть якщо він не пройде і буде технічним... Ви ж розумієте, що він собі складе імідж, у нього буде свій електорат по Україні. І тоді це буде партія майбутнього», - резюмувала політичний експерт.
Раніше Знай.uа повідомляв, що Чаплига пояснив, через кого олігархи впливають на владу і країну в цілому.
Також Знай.uа повідомляв, що Друзенко розповів, чому випустили Андрія Антоненка.