Припинення авіасполучення з Білоруссю нічим не загрожує, окрім втрат української сторони. Таку думку висловив військовий аналітик Дмитро Снєгирьов в програмі блогера Мирослави Бобровської «А як насправді» на YouTube.

«Всі чекають на висновки ICAO щодо правомірності посадки літака з Протасевичем. Пояснюю, що збоку ICAO буде задано два питання. Перше: чи було повідомлення про мінування лайнера? Так, було. Друге питання: яка була реакція екіпажу і чи були вони проінформовані та чи дали згоду на посадку літака? Так, дали згоду на посадку», - розповів він.

Снєгирьов сказав, що після цього Лукашенко скаже, що жодних порушень з боку його країни та спецслужб не було, тому що було повідомлення про мінування цивільного судна і згідно всіх міжнародних документів та домовленостей військовий літак має супроводжувати цивільне судно, якщо воно стало об'єктом терористичної загрози.

«Щоб знизити градус напруги, я хотів би нагадати, що подібні затримання літаків були у світовій практиці і не один раз. У 2012 році Туреччина приземляє літак рейсом Москва - Дамаск, у 2013 році – затримання борту з президентом Болівії, 2016 рік – Україна, коли з рейсу зняли громадянина Вірменії Армена Мартиросяна. Тобто прецеденти у світовій практиці були, що дає змогу Лукашенку наголосити, що він діяв виключно в рамках правового поля», - резюмував він.

Популярні новини зараз
Пенсіонери у 2025 році отримуватимуть більше: на кого чекає "підвищення" виплат 10-12% Чекали-чекали і не дочекалися: чому в Україні не нараховують надбавку за вік "Ощадбанк" заманює пенсіонерів у боргову яму: що роблять працівники відділень Українці у грудні отримають останню пенсію: деталі жорстких обмежень від ПФУ
Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Бізяєва, що Петру Олексійовичу в перспективі є чого побоюватися.

Також раніше Бізяєв припускав, що справа і Антоненка, і Стерненка комусь вигідна.