Каштани були і залишаються деревами міста Києва. Про це розповів Генеральний директор «Київзеленбуду» Король Олексій в програмі блогера Катерини Павлової «in kyiv» на Youtube.

«У Києва насадження каштанами займають приблизно 15% від насадження всіх дерев, найбільші їх насадження в парках, скверах, є безумовно і біля доріг. Я розумію, що проблема полягає в тому, що їх немає на центральній вулиці нашого міста – Хрещатик. Все це можна буде виправити, наступного року запланована велика реконструкція вулиці Хрещатик», - розповів він.

Король повідомив, що відбудеться велика глобальна реконструкція із заміною покриття тротуарів та комунікацій, де можна буде вирішити питання висадження каштанів. Тому що ми вже розуміємо, вважає він, які там мають бути каштани і з якими параметрами.

«Ми бачимо, що з дерев, які є в експериментальній зоні, що висаджували чотири роки тому, у Києві каштан почуває себе не погано за певних умов. Це має бути віддаленість від проїзної частини, щоб не було засоленості ґрунту, щоб був постійний хоча б крапельний полив. Бажано, щоб була віддаленість від комунікацій, які перегрівають коріння та під час ремонтних робіт не було якихось пошкоджень», - підкреслив він.

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Король вважає, що однозначно Київ і є містом каштанів, тож і на Хрещатику каштани будуть. Що стосується дерев, яких у Києві найбільше, то найбільше лип та кленів, впевнений він, і ще є аборигенні породи для нашого міста.

«Наряду з цим у Києві є й тополя, акація, ясен, дуби, якщо говорити про лісопаркові господарства понад 90% - це соснові насадження», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Попенко, що система тарифоутворення громадського транспорту працює по старій радянській системі.

Також раніше Попенко пояснював, що гроші за рекламу отримує не «Київпастранс», а міський бюджет.