Троєщина – це район, який має величезні транспортні проблеми. Про це розповів експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов блогеру Катерині Павловій у її блозі «in kyiv» на Youtube.

«Троєщині треба кидати рятувальне коло вже зараз, щоб покращити транспортну ситуацію. Але, на жаль, я боюся, що будь-яке тимчасове рішення буде негативно сприйнято Троєщиною, потрібен буде час на те, щоб пояснити, що це нічим не гірше за метро й вони почали цим користуватися, а вже потім прийде розуміння», - сказав він.

Беспалов розповів, що для Троєщини може бути гарним виходом із ситуації легкорейковий транспорт, який приблизно в десять разів дешевше за метрополітен. Для нього не потрібно будувати інфраструктуру глибокого та мілкого залягання, підтвердив він, бо майже все проходить по поверхні землі.

«Легкорейковий транспорт - це сучасний транспорт, який комплексно й активно розвиває Європа. Він має сучасний рухомий склад і є дійсно хорошим європейським транспортом, що коштує дешевше метро, і він може виконати важливу функцію, замикаючи лівобережну та правобережну мережі трамваїв в Києві», - підкреслив він.

Популярні новини зараз
Ілон Маск зруйнував репутацію одним твітом з порадами миру: йому відразу дали відсіч, а акції обвалилися Легендарний захисник "Азовсталі" Михайло Діанов підтримав українців, які веселяться: "Нафіга сумувати?" Гороскоп на тиждень з 3 по 9 жовтня: на усі знаки Зодіаку чекає важкий тиждень, але Овни та Водолії будуть на межі Як легко економити на електриці: проста порада українцям для зменшення сум за комуналку
Показати ще

Беспалов вважає, що до президентських виборів навіть початку будування швидкісного транспорту для Троєщини годі й чекати.

«Але, якщо ми виберемо варіант рішення прагматичний вже зараз, тобто метро залишимо на майбутнє, то Троєщина вже за п’ять-десять років може отримати швидкісний транспорт», - резюмував він.

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Попенка, що система тарифоутворення громадського транспорту працює по старій радянській системі.

Також раніше Попенко розповідав, що гроші за рекламу отримує не «Київпастранс», а міський бюджет.