Заступник голови Агентства з розшуку та менеджменту активів (АРМА) Володимир Павленко в ефірі програми "Що далі" з Вікторією Панченко на каналі "Знай24" розповів, які проблеми виникають з продажем активів, які замішані у кримінальних справах.

Володимир Павленко зазначив, що у АРМА є проблема з тим, щоб продати активи, які були замішані у кримінальних справах.

“У нас були деякі угоди, купували майно, але ціна часто падає. Тому що коли воно оцінюється по ринковій вартості, ніхто не хоче купувати майно “з душком” кримінальним. Краще піти купити аналогічне майно, тільки “чисте”. І тому ціна падає. Але були випадки, коли пройшло троє торгів, і ніхто його не купив. Наприклад, це деревина в контейнерах”, - сказав Павленко.

За його словами, деревина гниє, і її потрібно перевозити на інший майданчик, де її можуть оцінити нижче, і може знайтись покупець.

“Але тут проблема є в тому, що нам часто продають таке майно, яке ми розуміємо, що, мабуть, воно точно нікому не потрібне. Хіба що даром, і то не факт. Ми пропонували прибрати цю проблему, якщо запровадити процедуру планування перед арештом. Тобто, перед тим, як передавати щось в АРМА, запитати в АРМА, а чи потрібно вам це”, - додав Володимир Павленко.

Популярні новини зараз
У ТЦК можна не приходити: для військовозобов'язаних анонсували нововведення Тільки для обраних: пенсії збільшяться на 50 %, але не для всіх "Ощадбанк" заманює пенсіонерів у боргову яму: що роблять працівники відділень Українці у грудні отримають останню пенсію: деталі жорстких обмежень від ПФУ
Показати ще

Він зазначив, якщо майно не потрібне нікому — то воно стає тягарем і зберігається в АРМА.

За його словами, вони також продають автомобілі олігархів, але також виникає проблема з їхнім продажем через дорогу вартість.

“З ними теж є проблема. Тому що вони оцінюватись можуть високо, і в принципі по такій ціні, враховуючи, що вона буде падати, ці автомобілі нікому не потрібні. У нас є деякі автомобілі люкс класу, які ми подали на реалізацію, але вони не продаються через те, що їхня ціна настільки висока, що їх навряд чи хтось буде купувати у “беушному” вигляді, ще й з кримінальними арештами. Люди, які собі можуть дозволити машину за 200-300-500 тис. доларів, зазвичай їдуть в салон і купують нову”, - зазначив посадовець.

Як повідомляв Знай.ua, Павленко розповів, як держава може заробляти на АРМА.

Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Давидюк зазначив, що завдяки успішному кейсу по брендингу Пархомівки вони хочуть дати поштовх для розвитку регіону.