У новому випуску програми «Прогноз» політолог Руслан Бізяєв розповів, що великі європейські компанії повсюдно переходять на онлайн майданчики.

«Подивіться як змінюється великий європейський бізнес і особливо це стосується рітейлу і мережевих магазинів. У Європі зараз купівельна спроможність не впала, а магазини закриваються. Вони готуються до переходу в онлайн, тобто весь європейський бізнес готується до переходу в онлайн, адже все, що в онлайн, стає рентабельним, а все, що в оффлайн, стає не рентабельним», - підкреслив він.

Бізяєв сказав, що інтернет торгівля це якраз і є той самий онлайн, а наші дорогі супермаркети і є оффлайн, навіть якщо вони роблять доставку, то все одно в ланцюжку між виробником і кінцевим споживачем вони є посередником. А в цьому ланцюжку, вважає він, посередники не потрібні.

«І восени в Україні знову всі почнуть кричати, що всіх закрили, працювати не можемо і знову будуть історії з «велюрами» і «епіцентрами». Але просто вже на цьому витку вони матимуть трішки іншу соціальну значущість, тому що, якщо з першого локдауну Україна вийшла більш-менш плавно, то зараз не зрозуміло, де брати гроші. А грошей більше не стає і бізнесу не вистачає оборотного капіталу», - резюмував він.

Популярні новини зараз

Погода 20 вересня закине українців до зимових холодів: діставайте шапки, сонце не повернеться

Пішла епоха: Андрій Данилко проводив маму в останню путь

Продюсер Юра "злив" фінал "Холостячки" зі Златою Огнєвіч: "Натовп майбутніх блогерів бігають..."

Не Київ, не Львів, і навіть не Одеса: названо найкраще місто України для життя

Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Ялі, що у багатших країн є гроші, щоб компенсувати своєму бізнесу втрати від локдаунов.

Також раніше для Знай.ua Арістов розповідав, що від 23 до 53 відсотків перехворіли людей потім місяцями скаржаться на непрацездатність.