Яку риторику використовують політики для досягнення своїх цілей? На це питання відповів журналіст Максим Гадюкін у новій програмі «Головне» на каналі «My.ua».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами журналіста, популізм дає гарні результати, а відтак політики вдаються до цієї риторики. Зокрема, він говорить про соціалку, коли в країні криза. «Можна помітити, як у всіх партій питання з соціалкою почало займати набагато більше місця в риториці», - зазначає Гадюкін.
Далі він пояснює, як це працює: сьогодні відбувається скорочення субсидій, а відтак вправні політики використовують це на свою користь – урізується сума виплати і ця больова точка відразу обігрується. Сам Гадюкін зізнається, що ця риторика йому зовсім не подобається, але вона дійсно працює і дає результати.
Щодо попередньої влади гість програми каже так: вона набирала технократів, давала їм масу повноважень і гарно оплачувала роботу. «Корпоративне управління воно для того і застосовується, щоб була ефективність», - підкреслює журналіст.
Тим не менш, каже Гадюкін, сьогодні можна побачити нові вимоги. «Якщо раніше стояла вимога робити «Нафтогаз» прибутковим, то зараз хочуть, щоб він був прибутковим при зниженні ціни за газ для населення», - розповідає журналіст.
Як повідомляв Знай.ua, Атаманюк заявив, що українська економіка в стані стагфляції.
Також Знай.ua писав про те, що Рейтерович розповів, яке майбутнє у нових політиків.