У програмі Юрія Романенка «Романенко. Бесіди» засновник музичного агентства Євгеній Кривін пояснив, як змінити ноосферу і що особисто він робить для розвитку української культури.

Передусім гість програми пояснює, що таке мистецтво взагалі: «Мистецтво — це те, що повинно змінювати людину». Інакше ж, каже він, мистецтво можна порівняти зі шпалерами. На думку Кривіна, у мистецтві повинні народжувати нові думки, а люди – рости над собою, їхня якість – змінюватися. «Зростає якість людей. І ти вже якісно міняєш ноосферу. Суспільство міняєш», - підкреслює експерт.

А для цього, міркує він, потрібно створювати академії мистецтва, де будуть вчити продюсерів, музикантів, операторів. «Потрібно зробити таке, Гуляйполе, в культурному плані. Прибрати податки взагалі з культури», - додає Кривін.

Також гість програми коментує теперішню ситуацію із класичною музикою в Україні. За його словами, у Європі це репертуар радше для пенсіонерів, але в Україні їй надає перевагу молодь. Аби не бути голослівним, Кривін зазначає, що цього літа концерти відвідувало по 400 людей, а до карантину – 600. «У філармонії, там зараз 400 глядачів. До мене приходив диригент Яблонський Дмитро, він коли перший раз прийшов на концерти до нас, там було 400. Він зайшов і бачить повний зал молоді», - розповідає він.

Також Кривін зазначає, що цього літнього сезону вони зробили близько 100 концертів, що доволі багато. Експерт зізнається, що не знає, чи ще хтось робив так, чи поєднував джаз, класику і рок з лекціями. «Кажуть, що класична музика не потрібна, або джазова музика — але ми ж робимо 100 концертів», - підкреслює гість програми.

Популярні новини зараз
Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Кривін заявив, що держава не хоче розвивати українську культуру.

Також Знай.ua писав про те, що Загороднюк пояснив, як повинен працювати продюсер, щоб колектив не втрачав популярність.