Комерційний директор «Sarner» Анастасія Воігт у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило» розповіла про бренди. За її словами, продавати свій бренд може бути ефективніше, ніж сам продукт.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Ми часто працюємо з брендами, зараз ми працюємо з Google. Бренди йдуть до нас, тому що вони зрозуміли, що продавати продукт це не завжди так ефективно як продавати свою історію. Вони хочуть, щоб клієнти перейнялися брендом, стали його амбасадором», - зазначила Воігт.
За словами експертки, компанії налаштовані на те, щоб зробити клієнтів, які самі цього не помітять, абсолютними прихильниками не тільки своєї продукції, а й в цілому бренду, щоб вони вірили в компанію і в уявлення того, як вона працює, щоб вони далі несли це в маси.
«Є бренди, які створюють, наприклад Ferrari – «Ferrari world»: вони йдуть цим шляхом. А є бренди більш серйозні, які вважають за краще розповісти про свою історію, відзначити 200 років на ринку – їм підходить більше ретроспективний погляд», - підкреслила Воігт.
На думку експертки, існують різні типи брендів: які вказують на свою історію і нові, а є ще бренди, які являють собою щось середнє між цими двома типами брендів.
«А бувають більш комерційні підходи: коли ми працюємо з такою компанією як Google, то вони хочуть створити екосистему, в якій вони привертають однодумців, інші компанії і створюють точку для інновацій», - сказала Воігт.
Як повідомляв Знай.ua, Фурса розповів про важливість переробки сміття.