Комерційний директор «Sarner» Анастасія Воігт у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило» розповіла про бренди. За її словами, продавати свій бренд може бути ефективніше, ніж сам продукт.

«Ми часто працюємо з брендами, зараз ми працюємо з Google. Бренди йдуть до нас, тому що вони зрозуміли, що продавати продукт це не завжди так ефективно як продавати свою історію. Вони хочуть, щоб клієнти перейнялися брендом, стали його амбасадором», - зазначила Воігт.

За словами експертки, компанії налаштовані на те, щоб зробити клієнтів, які самі цього не помітять, абсолютними прихильниками не тільки своєї продукції, а й в цілому бренду, щоб вони вірили в компанію і в уявлення того, як вона працює, щоб вони далі несли це в маси.

«Є бренди, які створюють, наприклад Ferrari – «Ferrari world»: вони йдуть цим шляхом. А є бренди більш серйозні, які вважають за краще розповісти про свою історію, відзначити 200 років на ринку – їм підходить більше ретроспективний погляд», - підкреслила Воігт.

На думку експертки, існують різні типи брендів: які вказують на свою історію і нові, а є ще бренди, які являють собою щось середнє між цими двома типами брендів.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

«А бувають більш комерційні підходи: коли ми працюємо з такою компанією як Google, то вони хочуть створити екосистему, в якій вони привертають однодумців, інші компанії і створюють точку для інновацій», - сказала Воігт.

Як повідомляв Знай.ua, Фурса розповів про важливість переробки сміття.

Також Знай.ua публікував слова Перції: Є тільки один глобальний шлях розвитку, і український ринок йде по ньому.