Не можна допустити, щоб Чорнобиль перетворився на парк атракціонів. Так сказала комерційний директор «Sarner» Анастасія Воігт у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило», розповідаючи детальніше про проєкти, пов’язані з Чорнобилем.

За словами гості програми, хороша історія повинна зворушувати. Але, пояснює вона, є проблема із тим, аби зворушити трагедією людей, яких ці події ніяк не торкалися. «Молодому поколінню дуже часто складно відчути історію, яку вони не торкнулися», - підкреслює Воігт.

Зокрема, експерт говорить про Чорнобиль і проєкти, пов’язані з ним: людей, які не постраждали від цієї трагедії, також повинна зворушити ця історія.

Водночас вона акцентує на тому, що історію в таких проєктах не можна спотворювати, потрібно дати людині чітке уявлення про подію, аби вона мала можливість пропустити це крізь себе і задуматись. «Дуже важливе завдання, коли ми працюємо з непростими історіями, не перетворити це в парк атракціонів. Важливо ставитися до них з повагою», - підкреслює Воігт.

Популярні новини зараз
По 1500 гривень з кожного: зобов'яжуть заплатити окрім платіжок Помстилися за правду: ТЦК "бусифікували" поліцейського за відео, де вони б'ють ветерана Штраф на польському кордоні: українку покарали за документ Пенсіонерам доплатять 1000 гривень щомісяця
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Воігт розповіла, що продавати свій бренд може бути ефективніше, ніж сам продукт.

Також Знай.ua писав про те, що Перція пояснив, чому в українські стартапи так мало інвестують.