Не можна допустити, щоб Чорнобиль перетворився на парк атракціонів. Так сказала комерційний директор «Sarner» Анастасія Воігт у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило», розповідаючи детальніше про проєкти, пов’язані з Чорнобилем.

За словами гості програми, хороша історія повинна зворушувати. Але, пояснює вона, є проблема із тим, аби зворушити трагедією людей, яких ці події ніяк не торкалися. «Молодому поколінню дуже часто складно відчути історію, яку вони не торкнулися», - підкреслює Воігт.

Зокрема, експерт говорить про Чорнобиль і проєкти, пов’язані з ним: людей, які не постраждали від цієї трагедії, також повинна зворушити ця історія.

Водночас вона акцентує на тому, що історію в таких проєктах не можна спотворювати, потрібно дати людині чітке уявлення про подію, аби вона мала можливість пропустити це крізь себе і задуматись. «Дуже важливе завдання, коли ми працюємо з непростими історіями, не перетворити це в парк атракціонів. Важливо ставитися до них з повагою», - підкреслює Воігт.

Популярні новини зараз
Платити доведеться всім: в Україні готують додатковий податок В Україну суне потепління до +22, діставайте футболки: синоптик назвав точні дати "бабиного літа" Осінь ще здивує: коли Україну накриє різке потепління В школах запроваджують нові правила: що зміниться для учнів та вчителів
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Воігт розповіла, що продавати свій бренд може бути ефективніше, ніж сам продукт.

Також Знай.ua писав про те, що Перція пояснив, чому в українські стартапи так мало інвестують.