Про це вона розповіла у новій програмі «Головне» на каналі «MY.UA» з блогером Катериною Павловою.

«Креативна економіка - це величезний пласт зайнятих структур, адже з людиною, яка створює креатив, працює ціла команда, яка це реалізує. Я вважаю, що концентрація творчих людей в Україні на квадратний метр просто зашкалює. Я не хочу ображати жодну іншу країну, але Україна дійсно в цьому сильна. У світі, на жаль, наш імідж не зовсім креативний. І дуже прикро, коли наші фахівці виїжджають за кордон при першій нагоді», - підкреслила вона.

Кацьянова сказала, що креативна економіка заслуговує окремого місця в економіці нашої країни і соціумі. Про креативну економіку говорять багато, вважає вона, але при цьому залишається питання, що ж для неї робиться. Креативна економіка потрібна не тільки для того, щоб заснувати фестиваль музики, впевнена вона, а для того, щоб заснувати великий глобальний рух в Україні, який буде розвиватися і жити не один рік. Дуже хочеться, щоб про нашу креативну індустрію, акцентувала вона, говорили у всьому світі.

«У створеній інтернет платформі буде ряд фахівців, які зможуть допомагати від складання бізнес-плану, закінчуючи тим, як провести переговори з інвестором, щоб допомогти з інвестуванням. Тому що у нас відбувається дуже багато різних заходів, але вони всі розділені за напрямками. Або це мода, або це музика, або ж кіно, а ми як раз хочемо це все поєднати. Ми хочемо зробити ті речі, про які особливо не говорять. Ті ж 3D музеї і бібліотеки, про які ми теж особливо не знаємо - це теж креативно», - резюмувала вона.

Популярні новини зараз
Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари Українських пенсіонерів звільнили від земельного податку, дали знижку на ЖКП: хто у списку Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки Київстар раптово змінює тарифи: що стосується всіх абонентів
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Ковальський сказав, що у нас зараз той же самий сценарій, який через покоління просто йде по колу.

Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що за кожною креативною людиною стоїть велика команда.