Про це він розповів у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило».

«Ми завжди таргетували лише Штати, тому що для нашої ситуації у нас достатньо унікальна технологія, ситуація якої полягає в тому, що якщо ти приносиш щось нове, то краще це приносити на найрозвиненіший ринок», - зазначив Лисицький.

За словами експерта, B2B маркетингові платформи не такі поширені в Україні.

«В Україні у нас були якісь продажі, але я був завжди скептично налаштований, тому що в Україні B2B маркетинг – це поїхати з товаришем у лазню та поговорити з ним. На невеликих мало конкурентних ринках, де всі знають один одного, супер технології не потрібні», - сказав Лисицький.

Як зазначив експерт, на розвинених ринках легше продавати нову технологію. За словами стартапера, багато українських стартапів з рекламного націлення працюють у регіоні Європі, Африці чи Азії, тому що в США дуже важко конкурувати з великими конкурентами, а в Україні це не поширене.

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський порахує українців разом з Apple: "Стане другою країною в світі"

Катя Осадча у "весільній" сукні закохала у себе Юрія Горбунова ще раз: "Це було яскраво"

Слава Дьомін показав справжніх переможців "Танців з зірками": точно не Артур Логай, і навіть не фіналісти

Новий штам коронавірусу "Омікрон" вже косить молодих: лікар розповів про перші симптоми - втома, прискорений пульс та температура

Показати ще

«Нам навпаки простіше в Америці, тому що є амбіції побудувати щось більше», - сказав Лисицький.

За словами експерта, його українська маркетингова B2B-платформа спочатку орієнтувалася на США, тому що у них унікальніша модель, яка може скласти конкуренцію на ринку США.

Як повідомляв Знай.ua, Павло Кравченко розповів про перспективи біткоїну.

Також Знай.ua повідомляв, що Павло Кравченко розповів, чому декларування коштів у криптовалюті прозоріше, ніж у банку.