Про це він розповів у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило».

«Ми завжди таргетували лише Штати, тому що для нашої ситуації у нас достатньо унікальна технологія, ситуація якої полягає в тому, що якщо ти приносиш щось нове, то краще це приносити на найрозвиненіший ринок», - зазначив Лисицький.

За словами експерта, B2B маркетингові платформи не такі поширені в Україні.

«В Україні у нас були якісь продажі, але я був завжди скептично налаштований, тому що в Україні B2B маркетинг – це поїхати з товаришем у лазню та поговорити з ним. На невеликих мало конкурентних ринках, де всі знають один одного, супер технології не потрібні», - сказав Лисицький.

Як зазначив експерт, на розвинених ринках легше продавати нову технологію. За словами стартапера, багато українських стартапів з рекламного націлення працюють у регіоні Європі, Африці чи Азії, тому що в США дуже важко конкурувати з великими конкурентами, а в Україні це не поширене.

Популярні новини зараз
Ціна на улюблений напій оновилася, скільки коштує кава в супермаркетах України Зеки, яких пригнав на війну "кухар" путіна пригожин, вже годують хробаків в українській землі: "Десь на Луганщині" Найскладніший опалювальний сезон: українцям підказали дешевий варіант обігріву будинку Найпотужніший екстрасенс Хаял Алекперов назвав дату кінця війни в Україні: "Я не Бог, але..."
Показати ще

«Нам навпаки простіше в Америці, тому що є амбіції побудувати щось більше», - сказав Лисицький.

За словами експерта, його українська маркетингова B2B-платформа спочатку орієнтувалася на США, тому що у них унікальніша модель, яка може скласти конкуренцію на ринку США.

Як повідомляв Знай.ua, Павло Кравченко розповів про перспективи біткоїну.

Також Знай.ua повідомляв, що Павло Кравченко розповів, чому декларування коштів у криптовалюті прозоріше, ніж у банку.