Про це він розповів у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило».

Як розповідає гість програми, він бачив, що реклама працює не надто ефективно. Зокрема, каже він, проблема полягає в тому, що людям трапляється нецікава для них реклама. Тобто, констатує Лисицький, рекламу потрібно показувати правильним людям, яким вона цікава, і їм вдалося вигадати, як це зробити. «Зараз ми зрозуміли, що з технічними змінами та з тим, що роблять великі платформи, ми потрапили у тренд», - каже він.

Стартапер стверджує, що їм вдалося потрапити у тренд із власною маркетинговою платформою з таргетингу, тому що не одна велика компанія в той час вже працювала з подібними технологіями, але в інших сферах. Як він пояснює, коли одна велика компанія хоче продати щось іншій, то їм потрібно встановити якісь відносини. «Як правило пишуть на електронну пошту «давай поговоримо», але цього недостатньо, а якщо дивляться рекламу, то це набагато легше», - міркує Лисицький.

Тим не менш, каже він, сьогодні ситуація у цій сфері не в найкращому стані. «Зараз реклама перебуває у застійному стані у глобальному світі та в Україні. Я вважаю, що хороша та правильно зроблена реклама – це витвір мистецтва», - каже гість програми.

Популярні новини зараз
Відключають повністю: вже з 26 листопада абоненти "Київстар" будуть без інтернету, кого торкнеться Українцям складно влаштуватися у Німеччині: люди масово втрачають роботу "Светр не врятує": українцям радять готуватися до зими без опалення, що робити, якщо ТЕЦ зупиняться Через 10 днів можуть припинити виплати: Пенсійний фонд оголосив важливе правило
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Шуляк розповіла про результати цифрової трансформації у сфері будівництва.

Також Знай.ua писав про те, що Корчевський розповів, як бізнес-ангели та венчурні фонди можуть допомагати стартапам.