Про це він розповів у програмі «Суб'єктивно з Янікою Мерило».

Як розповідає гість програми, він бачив, що реклама працює не надто ефективно. Зокрема, каже він, проблема полягає в тому, що людям трапляється нецікава для них реклама. Тобто, констатує Лисицький, рекламу потрібно показувати правильним людям, яким вона цікава, і їм вдалося вигадати, як це зробити. «Зараз ми зрозуміли, що з технічними змінами та з тим, що роблять великі платформи, ми потрапили у тренд», - каже він.

Стартапер стверджує, що їм вдалося потрапити у тренд із власною маркетинговою платформою з таргетингу, тому що не одна велика компанія в той час вже працювала з подібними технологіями, але в інших сферах. Як він пояснює, коли одна велика компанія хоче продати щось іншій, то їм потрібно встановити якісь відносини. «Як правило пишуть на електронну пошту «давай поговоримо», але цього недостатньо, а якщо дивляться рекламу, то це набагато легше», - міркує Лисицький.

Тим не менш, каже він, сьогодні ситуація у цій сфері не в найкращому стані. «Зараз реклама перебуває у застійному стані у глобальному світі та в Україні. Я вважаю, що хороша та правильно зроблена реклама – це витвір мистецтва», - каже гість програми.

Популярні новини зараз
Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Шуляк розповіла про результати цифрової трансформації у сфері будівництва.

Також Знай.ua писав про те, що Корчевський розповів, як бізнес-ангели та венчурні фонди можуть допомагати стартапам.