Про це він розповів у програмі Олексія Толкачова «Толкова розмова».

«Вільний мозок – він сприймає все. Рабський мозок – ні. У мене був собака, волелюбний пес. Я його на повідець садив лише у місті. Решту часу він носився. Він був надресований, увесь час йшов поруч. І коли ми з ним проходимо повз паркан, за яким сидить собака на ланцюгу, (зрозуміло, що їхній мозок не такий аналітичний як наш), але було видно, що цей іде, і в нього свобода. А той собака на ланцюгу», - розповідає він.

Він пропонує уявити, як би поводилася людина на ланцюгу по відношенню до людини вільної. Вона її ненавидить.

«Вона думає: «Ну що за прикол? У мене радіус три метри, а цей може ходити будь-де!». І ось ця невільна людина, сама того не розуміючи, підсвідомо кидається на цих, вільних. Його завдання – синхронізувати із собою, щоб йому не було боляче. І це покоління за поколінням», – розповідає Новіков.

Цим, за його словами, можна пояснити, що пролетаріат відламує руки скульптурам, які мимоволі підкреслюють його внутрішнє убожество.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

«У Радянському Союзі всі люди носили сіре, коричневе, чорне. І ось хтось виходить у червоній спідниці. «Повія! Давайте її замочимо!». Хоча десь усередині це бажання: «Я теж пішла б у червоній спідниці!». І відразу раз! – інформація у голові: «Стоп! Не треба, це негарно!». Чому? Бо зроблять боляче. Ти вийдеш у червоній спідниці, а тобі ж пояснять…», - каже він.

В результаті це бажання розтоптати успішну людину створює токсичну атмосферу в суспільстві, перешкоджає створенню нових, прогресивних ідей.

Знай.ua повідомляв, що Костянтин Євтушенко розповів про історичний шанс для українських IT-фахівців.

Також Знай.ua повідомляв, що Доктор педагогічних наук Дмитро Корчевський розповів, як з ідеї відбуваються зміни звичного світу.