Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.

"Національна комісія регулювання, по самій суті - це орган, який є регулятором і певним посередником між ринком і монополістами. Тому якщо призначення буде адміністративним, тобто воно буде посилатися зверху органами влади, то тут сама система спотворюється», - пояснив Вовк.

За його словами, оскільки ця комісія займатиметься формуванням тарифів природних транспортних монополій, то ринок і бізнес повинні обов'язково мати можливості для того, щоб впливати на персональний склад комісії.

"Тільки в такому випадку основні групи всіх стейкхолдерів будуть представлені в рівних позиціях. І в цьому випадку ми дійсно виходимо на те, що комісія буде незаангажованою і буде приймати зважені рішення», - резюмував експерт.

Як відомо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону "Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), що передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроектом, НКРТ буде підкорятися президенту.

Популярні новини зараз
Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів
Показати ще

Раніше екс-голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що норми цього законопроекту суперечать Конституції, оскільки президенту надаються невластиві йому повноваження, а сама комісія ризикує перетворитися на кишеньковий орган влади.