Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.

"Національна комісія регулювання, по самій суті - це орган, який є регулятором і певним посередником між ринком і монополістами. Тому якщо призначення буде адміністративним, тобто воно буде посилатися зверху органами влади, то тут сама система спотворюється», - пояснив Вовк.

За його словами, оскільки ця комісія займатиметься формуванням тарифів природних транспортних монополій, то ринок і бізнес повинні обов'язково мати можливості для того, щоб впливати на персональний склад комісії.

"Тільки в такому випадку основні групи всіх стейкхолдерів будуть представлені в рівних позиціях. І в цьому випадку ми дійсно виходимо на те, що комісія буде незаангажованою і буде приймати зважені рішення», - резюмував експерт.

Як відомо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону "Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), що передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроектом, НКРТ буде підкорятися президенту.

Популярні новини зараз
На 1,68 гривні менше: мешканцям багатоповерхівок встановлять знижений тариф на електроенергію Гороскоп на тиждень 20-26 січня для всіх знаків Зодіаку: Водолії без компромісу, Стрільці з кредитом, а Близнюки з іноземцями Більше не доведеться виживати на мізерну пенсію: кому доплачуватимуть понад 2 тисячі гривень З українців почнуть посилено вибивати борги за комуналку: що загрожує неплатникам
Показати ще

Раніше екс-голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що норми цього законопроекту суперечать Конституції, оскільки президенту надаються невластиві йому повноваження, а сама комісія ризикує перетворитися на кишеньковий орган влади.