Про це заявив директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.

"Національна комісія регулювання, по самій суті - це орган, який є регулятором і певним посередником між ринком і монополістами. Тому якщо призначення буде адміністративним, тобто воно буде посилатися зверху органами влади, то тут сама система спотворюється», - пояснив Вовк.

За його словами, оскільки ця комісія займатиметься формуванням тарифів природних транспортних монополій, то ринок і бізнес повинні обов'язково мати можливості для того, щоб впливати на персональний склад комісії.

"Тільки в такому випадку основні групи всіх стейкхолдерів будуть представлені в рівних позиціях. І в цьому випадку ми дійсно виходимо на те, що комісія буде незаангажованою і буде приймати зважені рішення», - резюмував експерт.

Як відомо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону "Про внесення зміни до Закону України "Про транспорт" (№6514), що передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроектом, НКРТ буде підкорятися президенту.

Популярні новини зараз
Тікати вже немає куди: які види повісток можуть отримати Україна під час мобілізації Не капуста, а "золото": супермаркети різко підняли ціни на овоч, заплатити доведеться на 40% більше Володимир Зеленський взявся за Андрія та компанію з Івано-Франківська, який знущався з українок: "До 7 років в'язниці" Фіналіст "Танці зі зірками" Дмитро Дікусар показав, як його змінила війна: "Хотів сповістити вас..."
Показати ще

Раніше екс-голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що норми цього законопроекту суперечать Конституції, оскільки президенту надаються невластиві йому повноваження, а сама комісія ризикує перетворитися на кишеньковий орган влади.