Про це він розповів на каналі «Особистість з Сергієм Дойком».

«Усі засновники мають якусь перспективу, якесь бачення, воно часове й перспективне. І з точки зору стратегії, воно повинно мати хоча б перспективу п’яти років. Але це не означає, що ми розробили ці критерії, і через п’ять років розробляємо нові. Це має оновлюватися кожний рік, але постійно бути в перспективі п’яти років», - повідомив Дмитро Березовський.

За словами гостя програми, якщо дотримуватися цих критеріїв, то в засновників, власників бізнесу буде певне бачення, певне розуміння справи й стратегічна перспектива. Як наголосив Дмитро Березовський, критерії – це бачення побажань власника бізнесу. Однак, крім визначення критеріїв, також необхідно ще аналізувати, які фактори впливають на бізнес.

«Бувають різні фактори: політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні, юридичні. Війна – це такий фактор, який впливає дуже сильно, безумовно. І це один із факторів, який має дуже великий вплив і дуже високу непередбачуваність», - заявив Дмитро Березовський.

Популярні новини зараз
Молитися на індексацію не доведеться: українцям підказали, як збільшити пенсію Кого не мобілізують до армії: перелік професій Зібрав долари на "чорний день" - отримай штраф: в Україні змінилися правила зберігання валюти Потрібно бути готовими: що буде з курсом долара до літа
Показати ще

Як писав раніше Знай.ua, підприємець Павло Себастьянович пояснив, які підприємці рухають прогрес.

Також Знай.ua повідомляв, що підприємець Павло Себастьянович повідомив, що може допомогти підняти економіку у державі.