Про це він розповів на каналі «Особистість з Сергієм Дойком».

«Усі засновники мають якусь перспективу, якесь бачення, воно часове й перспективне. І з точки зору стратегії, воно повинно мати хоча б перспективу п’яти років. Але це не означає, що ми розробили ці критерії, і через п’ять років розробляємо нові. Це має оновлюватися кожний рік, але постійно бути в перспективі п’яти років», - повідомив Дмитро Березовський.

За словами гостя програми, якщо дотримуватися цих критеріїв, то в засновників, власників бізнесу буде певне бачення, певне розуміння справи й стратегічна перспектива. Як наголосив Дмитро Березовський, критерії – це бачення побажань власника бізнесу. Однак, крім визначення критеріїв, також необхідно ще аналізувати, які фактори впливають на бізнес.

«Бувають різні фактори: політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні, юридичні. Війна – це такий фактор, який впливає дуже сильно, безумовно. І це один із факторів, який має дуже великий вплив і дуже високу непередбачуваність», - заявив Дмитро Березовський.

Популярні новини зараз
На опалення не розраховуйте: українцям радять одягтися, а не топити квартири Неправомірні списання: українці втрачають гроші після користування банкоматами "Привату" Українцям скоротять ліміти на грошові перекази: яку суму дозволять переказувати Нові правила передачі показників лічильника: про які зміни варто знати
Показати ще

Як писав раніше Знай.ua, підприємець Павло Себастьянович пояснив, які підприємці рухають прогрес.

Також Знай.ua повідомляв, що підприємець Павло Себастьянович повідомив, що може допомогти підняти економіку у державі.