Про це він розповів на каналі «Особистість з Сергієм Дойком».

«Усі засновники мають якусь перспективу, якесь бачення, воно часове й перспективне. І з точки зору стратегії, воно повинно мати хоча б перспективу п’яти років. Але це не означає, що ми розробили ці критерії, і через п’ять років розробляємо нові. Це має оновлюватися кожний рік, але постійно бути в перспективі п’яти років», - повідомив Дмитро Березовський.

За словами гостя програми, якщо дотримуватися цих критеріїв, то в засновників, власників бізнесу буде певне бачення, певне розуміння справи й стратегічна перспектива. Як наголосив Дмитро Березовський, критерії – це бачення побажань власника бізнесу. Однак, крім визначення критеріїв, також необхідно ще аналізувати, які фактори впливають на бізнес.

«Бувають різні фактори: політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні, юридичні. Війна – це такий фактор, який впливає дуже сильно, безумовно. І це один із факторів, який має дуже великий вплив і дуже високу непередбачуваність», - заявив Дмитро Березовський.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Якою буде погода у травні для українців: чи ховати парасольки та куфайки після квітневих дощів Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Як писав раніше Знай.ua, підприємець Павло Себастьянович пояснив, які підприємці рухають прогрес.

Також Знай.ua повідомляв, що підприємець Павло Себастьянович повідомив, що може допомогти підняти економіку у державі.