Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».

Як розповідає гість програми, у групі «Київський авангард» диригентом був видатний Ігор Блажков, він ініціатор, натхненник, ідеолог, який їздив у Ворзель під Києвом, де не глушили радіохвилі, і на старий бабусин магнітофон записував концерт-трансляцію «Варшавської осені».

«Він туди їздив, записував, а потім показував своїм друзям, вони послухали цю музику, і вона вибухнула в їхній свідомості, вона повністю змінила погляд. Власне, я ж сам так це сприймав, тобто авангард чи сучасне мистецтво на той час», - зазначає Євген Громов.

І те ж саме, додає піаніст, було з їхніми колегами з європейського соціалістичного табору, тобто польські, угорські композитори теж почали опановувати цю всю естетику, хоч із запізненням на 10-15 років, але дуже швидко вони наздогнали це все, як і «Київський авангард». І виявилося, констатує він, що в такому абсолютно закритому провінційному у буквальному значенні цього слова Києві виникла група, яка була найбільш радикальною на теренах усього СРСР.

«Є певна відмінність саме українських композиторів, і саме цієї групи, яку я вважаю найважливішою у музичному мистецтві другої половини 20 століття. На мій погляд, якийсь її навіть сегмент повністю входив у тогочасний світовий контекст. Українське мистецтво до цієї пори більшою мірою базувалося на традиційній музиці, на фольклорі, на такому іншому», - розповідає Євген Громов.

Популярні новини зараз
Ухилянт з ганьби перетворився на бренд: втікачі жартують, українці – лютують Вже ніхто не сховається: "Оберіг" чекає сенсаційне оновлення, про чоловіків знатимуть все Мама найважчої людини Великобританії в паніці – не може поховати 317-кілограмового сина Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Струтинський розповів, скільки коштує сьогодні насправді театр.

Також Знай.ua писав про те, що Струтинський розповів, чи можуть наші актори грати закордоном.