Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами художника, це був дуже цікавий проєкт, який він любить досі. Як він розповідає, куратором тоді був Юрко Онух, який зараз живе у Канаді, там була дуже важлива річ, пов’язана з практикою польського художника Леона Тарасевича. І щойно він побачив зал, зазначає художник, одразу же зрозумів, що його потрібно перефарбувати.
«Тобто його треба перетворити в певну зону кольору, куди людина зануритися. Ти маєш прийти у зал, і тебе має цей колір навколо охоплювати. І ще одна річ, яка дуже важлива для мене була, - це певний ритуал проходження. Тому важливо було зробити якийсь бар’єр і розуміння відображення цього синього, щоб він був усюди. І так зробився цей басейн, який ти мав обійти, але обходити мала одна людина, тобто прохід був тільки для однієї людини, це було дуже важливо», - пояснює Тіберій Сільваші.
Потім, розповідає гість програми, Юрко Онух запропонував йому проєкт у Венеції, він хотів зробити стіну із золотої мозаїки, яка мала вилітати на Canal Grande, ніби це привіт від Софії Київської до венеційських мозаїк. Тим не менш, зазначає художник, втілити це не вдалося, це була навіть певна травма, але потім він зробив проєкт в Арт Центрі Щербенка, де поєднав синій колів малярства і стіну Венеції.
Як повідомляв Знай.ua, Горбачов розповів, що «Чорний квадрат» Малевича став справжньою іконою нового мистецтва, він показав, що можна малювати по-новому.
Також Знай.ua писав про те, що Громов розповів, як у часи СРСР українські композитори долучалися до європейського культурного простору.