Про це вона розповіла в авторській програмі Валерія Савчука «Різні люди».

«Зараз часи найбільшого життєвого супротиву, які ми маємо, і те, як ми себе поведемо, буде визначати наш майбутній шлях. І не тільки наш, що супер відповідально, але й наших дітей і внуків, тому варто згуртуватися і працювати на перемогу, не забуваючи про свій психологічний стан», - зазначає Яніна Соколова.

Зокрема вона говорить і про свій Фонд, телефони просто розриваються, психологи не встигають приймати дзвінки, люди дійсно звертаються по допомогу. А рекламу, розповідає журналістка, робила агенція McCann, вони пояснили, що люди зараз сидять у смартфонах і не надто дивляться на те, що пише на бордах, їх важко чимось здивувати, зацікавити.

«Тому, коли McCann запропонував, я подумала, що це по суті. Вони попросили нас скласти перелік точок, фраз, те, з чим ми живемо, з чим живуть наші пацієнти, які телефонують, психологи, і вони на цьому збудували. По суті, кожен із нас має хоч одну в голові думку протягом всього цього періоду, озвучено на цих бордах», - пояснює Яніна Соколова.

Популярні новини зараз
Повістки та перевірки на вулицях: ТЦК готуються до посиленої мобілізації Після оновлення даних у "Резерв+" можуть бути неприємності – за що прийдуть штрафи Виплати ВПО змінюються: що чекає переселенців з 1 серпня "Київводоканал" звернувся до споживачів із важливим попередженням: що вимагають від кожного
Показати ще

Загалом же, констатує гостя програми, відповідальність за це рішення на ній, і треба було врахувати, що хоча б кількох людей у критично депресивному стані ця реклама може зачепити, за це шкода, але реклама вийшла на дуже тонкій межі, які іноді неможливо промацати.

Як повідомляв Знай.ua, Веліар повідомив, що до референдумів про від’єднання у росії ще далеко, але такі настрої у прикордонних областях уже є.

Також Знай.ua писав про те, що Шейтельман розповів, чому Папа Римський боїться ударів України по території рф.