Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».

Як зазначає гість програми, не можна взяти і сказати, що ти йдеш робити революцію, ні, революціонер – це все оцінка діяльності вже постфактум. Тому, констатує режисер, він просто робив свої вистави, і у своїй діяльності він ніколи не йшов за звичкою, а постійно відкривав щось нове, а тоді вже люди кажуть, щось революційне це чи авангардне.

«Я дуже люблю художників, я дуже люблю композиторів, дуже люблю взагалі літературу, яка для мене є основою. І я перебуваю у спілкуванні з автором. Він же теж дуже довго думав, дуже довго це народжувалося, і я починаю намагатися це побачити. Тобто я підтримую діалог завжди з актором, діалог із художником, діалог з автором, і я збагачуюся сам. Це територія взаємних відкриттів насправді. Це не просто ти щось вигадав, ти маєш це знайти, відкрити», - пояснює Дмитро Богомазов.

Наприклад, розповідає режисер, він ставив «Сон літньої ночі» Шекспіра у театрі Лесі Українки із художником Василем Цаголовим. За словами гостя програми, це вийшла дуже цікава постановка, тому що він, знову ж таки, був у діалозі із художником, хотів використати те, чим художник на цей час займався, а у Цаголова тоді були сині інопланетні істоти.

«Я кажу: «Вася, мені потрібні твої оці ужастіки сині. Там ельфи є, то давайте зробимо із них прибульців». Ми зробили такий мікс дуже дивний з інопланетними істотами, тобто такий Шекспір у нас вийшов дуже сучасний», - розповідає Дмитро Богомазов.

Популярні новини зараз
Пенсіонери одноразово отримають по 3000 грн: якій віковій категорії пощастить "ПриватБанк" почне брати з українців по 80 грн: коли популярна послуга стане платною Українці платитимуть за світло менше: що у 2025 році змінили для споживачів Більше, ніж прогнозувалося: на скільки проіндексують пенсії українців з 1 березня
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, Кривда про місію Музею авангарду в Україні: «Проєкції минулого формують візії майбутнього».

Також Знай.ua писав про те, що Войтенко розповів цікаві деталі про підготовку і зйомку «Мавки» та «Довбуша».