Про відсутність державної допомоги в переході з російської на українську мову навчання повідомив у програмі «Що далі» на каналі «Знай24» Дмитро Ламза, директор спеціалізованої школи №210 у Києві.

«Стосовно підтримки. Не скажу, що її не було. Вона була. Вона була більш віртуальна – запитували, що треба, як треба. А коли кажеш, як саме, – ніхто цього не давав», - розповідає Ламза.

Отже, з одного боку, віртуальна підтримка держави, з іншого – відсутність коштів на спеціалістів, зазначає він. Вихід із цієї ситуації директор знайшов, запросивши до школи викладачів кафедри української мови. Вони склали план занять на декаду та самі навчали вчителів. Допомога кафедри була ґрунтовною, але, зізнається Дмитро Ламза, нереально здобути всі знання за місяць.

Ламза пишається тим, що й раніше, ще до початку переведення школи на іншу мову навчання, всі заходи вони проводили українською. «Ми намагалися показувати наше рідне і давати наше рідне навіть тим, які максимально говорять російською», - пояснює він.

Популярні новини зараз
Україна захлинеться інфляцією: ціни на продукти змусять голодувати Старість за межею бідності: яку пенсію призначать, якщо зарплата не перевищувала 8000 грн Пенсіонерам одноразово виплатять від 3 до 10 тисяч гривень: хто отримає гроші Не чекайте, поки картку заблокують: що терміново вимагає ПриватБанк від українців
Показати ще

Тим не менш, директор не може оцінити успіхи переходу школи на українську мову стовідсотковим. Адже бувають ситуації, коли учні не можуть все зрозуміти, тому вчителям доводиться перекладати на російську. Передусім це стосується дітей з виключно російськомовних регіонів. Директор вважає своїм завданням та завданням усіх вчителів допомогти не школі перейти на українську мову, а учням.

Нагадаємо, Ламза розповідає про труднощі, з якими зіштовхнулася школа, змінюючи мову навчання.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, державні посади в Україні обіймають некомпетентні люди.