Інженер-конструктор авіадвигунів Сергій Корж розповів у програмі «Романенко. Бесіди», що в України, ймовірно, буде розширений цикл розробки, доводки, випробування та сертифікації невеликих двигунів.

Передусім авіаконструктор зазначає, що такий розклад найбільше цікавить Туреччину, тому між делегаціями відбуваються напружені обговорення щодо співробітництва з Україною.

З іншого боку, Туреччина зробила вже певні успіхи в цьому напрямку: купила ліцензію на вертолітні двигуни «Honeywell» і навіть локалізувала їхнє виробництво, а в грудні минулого року відкрила дизайнерський конструкторський центр і випробувальну станцію.

«Звісно, запорізька школа щось робить, розробляє, вдосконалює. Але треба бути більш самостійними», - вважає експерт. Сергій Корж додає, що, наприклад, багато елементів можна виготовляти в Україні – це стосується матеріалів, заготовок та агрегатів. Тим не менш, велику їхню частину досі закуповують в Російської Федерації, попри агресію з боку цієї держави. З огляду на це експерт ставить слушне питання всім українським урядам щодо обіцяного ще з 2014 року заміщення імпорту.

Популярні новини зараз
Багато грошей не дадуть? Яким буде розмір березневої індексації пенсій Відстрочку від мобілізації заберуть у будь-який момент: хто вирішить долю Пенсіонерів залишать без копійки вже з січня: в ПФУ назвали важливі умови Нові правила розшуку ухилянтів: кого знайдуть за лічені дні
Показати ще

Обурюється експерт і з приводу відсутності у держави власної вертолітної програми. Так, відбувається лише ремонт наявних вертольотів, можна переходити від одних запчастин до інших, але розробники не дадуть свій дозвіл на це іншим країнам. «Як можна на цьому будувати стратегію створення вертолітного виробництва?», - сумнівається Сергій Корж.

Нагадаємо, Україна збирається створювати власні безпілотники.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що з 2015 року "Антонов" не випустив жодного літака.