Інженер-конструктор авіадвигунів Сергій Корж розповів у програмі «Романенко. Бесіди», що в України, ймовірно, буде розширений цикл розробки, доводки, випробування та сертифікації невеликих двигунів.

Передусім авіаконструктор зазначає, що такий розклад найбільше цікавить Туреччину, тому між делегаціями відбуваються напружені обговорення щодо співробітництва з Україною.

З іншого боку, Туреччина зробила вже певні успіхи в цьому напрямку: купила ліцензію на вертолітні двигуни «Honeywell» і навіть локалізувала їхнє виробництво, а в грудні минулого року відкрила дизайнерський конструкторський центр і випробувальну станцію.

«Звісно, запорізька школа щось робить, розробляє, вдосконалює. Але треба бути більш самостійними», - вважає експерт. Сергій Корж додає, що, наприклад, багато елементів можна виготовляти в Україні – це стосується матеріалів, заготовок та агрегатів. Тим не менш, велику їхню частину досі закуповують в Російської Федерації, попри агресію з боку цієї держави. З огляду на це експерт ставить слушне питання всім українським урядам щодо обіцяного ще з 2014 року заміщення імпорту.

Популярні новини зараз
Посилення мобілізації в Україні: як позбавлятимуть прав ухилянтів За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути
Показати ще

Обурюється експерт і з приводу відсутності у держави власної вертолітної програми. Так, відбувається лише ремонт наявних вертольотів, можна переходити від одних запчастин до інших, але розробники не дадуть свій дозвіл на це іншим країнам. «Як можна на цьому будувати стратегію створення вертолітного виробництва?», - сумнівається Сергій Корж.

Нагадаємо, Україна збирається створювати власні безпілотники.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що з 2015 року "Антонов" не випустив жодного літака.