В ефірі програми «Знай наших» Тараса Загороднього Голова Ради Федерації роботодавців України Дмитро Олійник розповів, на що варто зважати українським підприємцям, які планують виходити на зовнішні ринки і які їх чекають труднощі.

Він розповів, що тим підприємцям, які хочуть вийти на європейські ринки, потрібно зважати, що в ЄС продукція не буде сприйнята, якщо вона не сертифікована на стандарти якості. Сертифікація – це готовність роботодавця, інвестора чи власника компанії зробити перший крок для виходу на новий ринок.

«Звичайно, якість має бути. На жаль, тут є інша складова: нас там не чекають. Більше того, як тільки з’являється зона, де ми стаємо більше конкурентними, обов’язково пробують знайти механізм для того, щоб це обірвати. Але коли не чекають, коли є якість, то твоя продукція на ринку буде конкурувати. Хоча скажу відверто, буде конкурувати тоді, коли ти дасиш 2-3% знижки, а так буде перемагати місцевий бізнес. Тому що це нормально, коли ти купуєш в свому регіоні, як в нас раніше було - «свій до свого по своє». Ти розумієш, що буде підніматися твій регіон або твоя країна. Це нормально», - вважає Олійник.

Він розповів, що на ринку ЄС існує багато механізмів недопуску нових експортерів. Наприклад, у сфері машинобудівної продукції, крім того що є система сертифікації якості є ще екологічні нормативи, відомі нормативи Євро-3, Євро-4, Євро5, а також система, у якій великі виробники захищають свої ринки. Олійник згадав цитату «Великі країни ведуть себе, як бандити, а маленькі – як повії» і зазначив, що це так само можна застосувати до корпорацій.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

«Вони зачасту знаходять механізми, як вибити маленьку компанію, коли вона починає конкурувати з великою, це і демпінг. Можуть вони зараз собі дозволити, вони ж великі вони як жирафи, їм високо видно. І, звичайно, масштабування робить продукцію більш конкурентною. Тому якщо ми як країна не будемо цього розуміти, не будемо робити те саме масштабування всередині, щоб ми виходили на зовнішні ринки, виграти цю боротьбу за конкуренцію буде дуже важко», - розповів Олійник.

Раніше Знай.ua повідомляв, що експерт розповів про китайсько-американський конфлікт: триває боротьба за лідерство у світі.

Нагадаємо, Єфремов заявив, що через 20-30 років Китай буде лідируючою економікою світу.