В ефірі програми «Знай наших» Тараса Загороднього Голова Ради Федерації роботодавців України, Голова наглядової ради ВАТ «Ветропак Гостомельський склозавод» Дмитро Олійник розповів, як будували бізнес в 90 і поділився власною історієюперших кар’єрних успіхів у перші роки незалежності.

«Завод було орієнтовано на парфумерну тару, а попиту у той період не було. Потрібно було зовсім перелаштувати роботу підприємства. І знову ж таки, можливо нам трохи пощастило, але в Україну прийшла компанія «Кока-Кола».

Відомо, що у цієї компанії високі стандарти якості, проте Олійник зазначив, що вони вирішити ризикнути і почали з нею співпрацювати. За його словами, перші їхні вироби не були схожі на ту пляшку «Кока-Коли», яка є сьогодні.

«Але ми пересилили страх для того, щоб піднімати планку, і на сьогоднішній день є сертифікованими полстачальниками багатьох світових брендів: і Pepsi, і Coca-Cola, і пивних компаній, і так далі. Тому це підняття своєї планки для того, щоб не боятися виробляти світової якості продукції - це було першим позитивним розумінням того, що в цьому нема нічого такого. Не боги горшки ліплять», - розповів Олійник.

Популярні новини зараз

Кличко заговорив про продовження карантину в Києві: визначили дату

ЗСУ повідомили про провокації на Донбасі і біля Чорного моря: 7 ворожих танків, флот і збиті безпілотники

Куряча домашня ковбаса швидкого приготування: простий рецепт з натуральних продуктів

Студія "Квартал 95" оголосила про завершення свого проекту: сьогодні ввечері

Показати ще

Він зазначив, що потрібно віддати належне компанії, адже вони ризикували разом та разом інвестували, вони дали також перші кошти для проведення таких «експериментів». Уже через декілька років стало відомо про існування EBRD (Європейський банк реструктуризації та розвитку, - ред.) і всередині 90-х років завод взяв у них перший кредит.

«До речі, це перший кредит, який дали напряму підприємству. До того давали в основному кредити через українські банки. Чому дали: ми були відкриті, ми не робили лівих схем, це було важко тому що так звана оптимізація дає можливість бути конкурентними», - каже Олійник.

Він зазначив, що розумів, щоб стати гравцем, який зможе працювати на міжнародних ринках, перш за все необхідно забезпечувати гідну зарплату та відкриті умови праці.

Як раніше повідомляв Знай.ua, Олійник заявив, що масштабування робить продукцію більш конкурентною.

Він також розповів, що обіцяла система публічних закупівель ЄС і що вона реально дала.