Протягом усього часу, що існує ралі «Дакар», на ньому померли 74 гонщики. Деталі цього випробування повідомив у програмі блогерки Мирослави Бобровської «А як насправді?» український мотогонщик, який двічі підкорив трансконтинентальне ралі «Дакар», Вадим Притуляк.

Гість програми поділився деталями самого ралі та своїми враженнями від нього. «Гонка йде два тижні, яка складається з 12 етапів, з протяжністю траси в середньому 9-10 тисяч кілометрів», - розповідає Притуляк. Окрім цього, маршрут на щодень складається із двох частин: проїзду до старту з табору, що відбувається по загальних дорогах, і самого бездоріжжя, яке він називає спецділянкою.

Табір є важливим моментом у перегонах, адже він дозволяє відпочити перед наступним днем. Мотогонщик детальніше розповів про нього: табір розбивають заздалегідь і поступово переносять далі в міру того, як рухається вперед сама гонка. Важливо не затягувати із приїздом у табір, краще фінішувати, ще поки світло, адже в такому разі мотогонщик матиме більше часу на відпочинок і відповідно менше помилятиметься на дорозі. «Дуже важливо змушувати себе відпочивати під час гонки ралі “Дакар”, особливо після довгої і складної спецділянки протяжністю 600-800 кілометрів на день», - зазначає він.

У гонці на ралі «Дакар» беруть участь спортсмени різних категорій: вони їздять на мотоциклах, квадроциклах чи автомобілях. Зупиняючись детальніше на останньому пункті, Притуляк вказує, що йдеться лише про кілька категорій автомобілів і що всі вони відповідають вимогам, що ставить міжнародна автомобільна федерація.

Щодо технічної безпеки, то тут теж є жорсткі вимоги. Зокрема, Притуляк розповідає про обов’язковий спецодяг для мотогонщиків – це комбінезон, який може без пошкоджень витримати відкритий вогонь протягом півтори хвилини.

Популярні новини зараз
Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків
Показати ще

«Для мене участь у ралі - це перш за все подолання самого себе, отримання емоцій, задоволення і прагнення щось досягати», - зізнається він. З іншого боку, Притуляк не заперечує й наявності неприємних моментів на гонках, наприклад, травмувань.

Нагадуємо, Притуляк розповів, що мотоспорт не має підтримки з боку держави у більшості країнах.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, Куса оцінив вигоди від війни в Україні для Заходу.