Яким чином автомобільна промисловість Південної Кореї вийшла на світовий ринок? На це питання у програмі «Романенко. Бесіди» відповідає казахський економіст Рахімбек Абдрахманов.

«На початку 1960-х років, коли тільки створювалася національна автопромисловість, були створені три південнокорейські бренди. Південна Корея закрила ринок, але зробила на ньому кілька конкурентних компаній. Ті компанії, які не витримували внутрішню конкуренцію, вибраковувалися. Ті керівники, які це допускали, більше не мали перспектив ні в комерції, ні в політиці. Це підштовхувало їх до ефективності. Дійсно, основним орієнтиром корейських автомобільних компаній були зовнішні ринки. Внутрішня конкуренція потрібна була для того, щоб наростити м'язи перед виходом на західні ринки», - зазначає експерт.

За його словами, експортна дисципліна і вимоги уряду змушували компанії залучати до роботи найкращих фахівців.

«Південна Корея, як і Китай, побудувала свою автомобільну промисловість на крадіжці технологій. Зокрема, технології двигуна і трансмісії успішно запозичили у компанії Mitsubishi. Але для експортної конкурентоспроможності одного запозичення недостатньо. Хто не витримував конкуренції на внутрішньому ринку, той втрачав доступ до державного фінансування», - каже Рахімбек Абдрахманов.

Популярні новини зараз
"Останній місяць війни": астролог назвав можливу дату завершення бойових дій ПриватБанк постукає у двері? Українців перевіряють вдома без попередження 140 тисяч штрафу за газ: українців почали карати за порушення, які раніше "сходили з рук" Посилення мобілізації: в ТЦК з'являться нові підрозділи для пошуку ухилянтів
Показати ще

Як повідомляє Знай.ua, раніше парламентарій Дмитро Наталуха зазначив, що всі передові країни, крім України, дотримуються політики протекціонізму.

Також Знай.ua повідомляв, що економіст Олексій Кущ закликав Україну захищати свій внутрішній ринок добрив.