Яким чином автомобільна промисловість Південної Кореї вийшла на світовий ринок? На це питання у програмі «Романенко. Бесіди» відповідає казахський економіст Рахімбек Абдрахманов.

«На початку 1960-х років, коли тільки створювалася національна автопромисловість, були створені три південнокорейські бренди. Південна Корея закрила ринок, але зробила на ньому кілька конкурентних компаній. Ті компанії, які не витримували внутрішню конкуренцію, вибраковувалися. Ті керівники, які це допускали, більше не мали перспектив ні в комерції, ні в політиці. Це підштовхувало їх до ефективності. Дійсно, основним орієнтиром корейських автомобільних компаній були зовнішні ринки. Внутрішня конкуренція потрібна була для того, щоб наростити м'язи перед виходом на західні ринки», - зазначає експерт.

За його словами, експортна дисципліна і вимоги уряду змушували компанії залучати до роботи найкращих фахівців.

«Південна Корея, як і Китай, побудувала свою автомобільну промисловість на крадіжці технологій. Зокрема, технології двигуна і трансмісії успішно запозичили у компанії Mitsubishi. Але для експортної конкурентоспроможності одного запозичення недостатньо. Хто не витримував конкуренції на внутрішньому ринку, той втрачав доступ до державного фінансування», - каже Рахімбек Абдрахманов.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Як повідомляє Знай.ua, раніше парламентарій Дмитро Наталуха зазначив, що всі передові країни, крім України, дотримуються політики протекціонізму.

Також Знай.ua повідомляв, що економіст Олексій Кущ закликав Україну захищати свій внутрішній ринок добрив.