Юрист Андрій Вігірінський у програмі «Что дальше» на каналі «Знай24» пояснив, що таке концесійні дороги і чому цей проєкт буде складно реалізувати в Україні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
«Концесійна дорога передбачає наявність інвестора, і термін окупності інвестицій – 10-20 років. Ось якщо ми говоримо, що прийде іноземний інвестор, який побудує тут дорогу – інфраструктурний об'єкт... І ось цей інфраструктурний об'єкт буде окупатися у нього за рахунок проїзду або за рахунок компенсацій, якщо проїзд пасажирів або товаропотік буде недостатній», - каже експерт.
Однак, за його словами, іноземні інвестори не зацікавлені в українській транспортній магістралі, тому що не очікують окупності інвестицій.
«У будь-якому військовому збройному конфлікті будь-який терористичний акт так чи інакше завжди чіпляє об'єкти критичної інфраструктури. Дороги, мости, залізниця, газопроводи, нафтопроводи... Хто влаштовує диверсії – вони влаштовують це на об'єктах стратегічної інфраструктури. Концесійна дорога, по якій, припустимо, рухається не пасажирський транспорт, а переважно вантажний, є об'єктом критичної інфраструктури. Вибух – все, немає концесійного об'єкта. Відповідно, є сенс? Або, може бути, це ризик – інвестувати гроші? Ну хто їх буде фінансувати на свій страх і ризик в цій країні?», - сказав Вігірінський.
Як повідомляв Знай.uа, Атаманюк заявив, що головна проблема – війна на Донбасі.
Також Знай.uа писав, що Корновенко заявив, що аграризм дозволить Україні посісти чільне місце в світі.