Політолог-міжнародник Максим Ялі у своєму блозі «Контрольний удар» розповів, як українські та російські музиканти, артисти та їхня творчість перетворилися на інструмент пропаганди для путінського режиму і нав’язування ідеї про «один народ».

«Початок 00-х, на який припав перший термін президентства Путіна, був піком у двосторонніх відносинах. Після початку «золотого дощу» з нафтодоларів для Росії, що почався акурат з приходом Путіна до влади після «посухи» 90-х, мільярди доларів були вкладені саме в м'яку силу. І вони давали результат», - говорить Ялі.

Він зазначив, що російське кіно, серіали, концерти «Баскових» і «Кіркоровим», присудження їм звань народних артистів в Україні, паралельний приголомшливий успіх у Росії «Віагри», Меладзе, Потапа з Настею, Ані Лорак та інших українських артистів абсолютно не випадкові і мають не тільки об'єктивні причини, пов'язані з талантом артистів.

«Якщо б не давали їм дозвіл зверху, не вливали гроші, не давали дозволу на концерти і не надавали майданчики, розкрутку на ТБ, то подібного масштабу успіху і в помині не було б. Адже саме представники так званої «попси» і реалізують міф про «один народ» росіян і українців. А як мінлива Фортуна, тобто відношення можновладців, до конкретного виконавця і як йде в небуття після однієї двоякої фрази», - заявив Ялі.

Прикладом цього, за його словами, є Андрій Данилко та його «Сердючка», який був зіркою першого ешелону в Росії до свого тріумфу на «Євробаченні», коли він включив в текст своєї пісні слова «Лаша тумбай». Політолог підкреслив, що для нього російський ринок і доступ до ТБ і радіо закрилися лише після однієї фрази, яку в високих кремлівських кабінетах сприйняли як «Раша, гудбай!».

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

«Взагалі Сердючка – дуже цікавий феномен. Здавалося б, у такій «скрепній» державі, де з усіх прасок ганять «Гейропу» і звинувачують у підриві моральних засад і розбещенні незміцнілих умів підлітків, образ чоловіка, переодягненого в жінку, так «зайшов» в маси і став всенародним улюбленцем», - додав Ялі.

Як повідомляв Знай.uа, Атаманюк заявив, що влада шукає винних в проблемах, але нічого не робить.

Також Знай.uа писав, що Друзенко розкритикував сучасну модель українізації.