Директор по маркетингу групи компаній «Инфомир» Ігор Окландер у програмі Руслана Бізяєва «Культ особистості» розповів про світовий і український досвід державної підтримки малого та середнього бізнесу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Я з 2015 року займаюся концепцією державного маркетингу і спілкуюся з багатьма представниками торговельних експортних агентств, наприклад, Данії, Канади, Австралії, Ізраїлю. Я на своєму досвіді бачив, як це працює. Наприклад, уряд Австралії з 2015 року оголосив про пріоритетні напрямки експорту для австралійських товаровиробників: Китай, Південна Корея і Японія. Було оголошено, що більше 50 відсотків витрат на маркетинг буде компенсовано державою», - зазначає він.
Приклад із Данії. Уявімо, що данський товаровиробник виходить на ринок Норвегії, і конкурує там з норвезьким товаровиробником.
«При цьому данські банки зобов'язуються розстрочку платежу і відсотки по кредиту для тієї компанії, яка хоче купити цю продукцію, в разі якщо придбають данську компанію, робити менше, ніж рідні норвезькі банки. Ізраїль для продукції з високою часткою наукоємності оголосив безподаткові канікули і допомагає товаровиробникам вибрати пріоритетні ринки збуту. Ця інформація відкрита, за запитом», - зазначає маркетолог.
В Україні ж ситуація інша, каже він: «Допомоги від держави ми не бачили».
Як повідомляв Знай.ua, Окландер констатував в Україні негативне сальдо торгового балансу, за підсумками 2020 року – близько одного відсотка.
Окрім цього, Знай.ua повідомляв, що Лановий назвав економічні помилки незалежної України.