Про це він розповів у програмі Сергія Дойка «Особистість».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Я з дитинства мріяв стати програмістом. Починав із програмованих калькуляторів, комп'ютерів не було, у школі ходив до бібліотеки. Вибирав університет за тим, де вчать на програмістів. Відучився шість років, але програмістом я не став. Вірніше, я став програмістом не завдяки, а всупереч. Я зрозумів, що університет не дає мені те, що потрібно. Фактично я змушений був сам шукати собі роботу, шукати книги, друзів для того, щоб вчитися як самоучка», - розповідає він.
В рамках навчання він самостійно виріс у програміста.
«Інститут у цей час мені нічого не дав, я навіть сам тролив викладача, тому що знав більше. Мені стало зрозуміло, що той шлях, який пропонує держава, не підходить. Є інший шлях, тому що самоучка - довго і не завжди ефективно. Олімпійським чемпіоном самоучкою не станеш. Але коли ми даємо те, що потрібно індустрії, коли людина не просто отримує знання з книги, а ті, що зараз він зрозуміє, а потім піде і продасть їх. Поміняє їх на гроші: виконає програму або розробить сайт, або мобільний додаток створить. Тоді це очевидно, і навчання швидше, і мотивація краще», - зазначає Корчевський.
Тоді він зрозумів, що потрібен інший підхід.
«Я можу конкурувати з вузами. Для мене не важливо, яка буде програма. Я повинен програму зробити не по міністерським стандартам, а за стандартами індустрії. Те, що потрібно з боку роботодавця, під запит. Освіта повинна бути доречна запиту реальності», - каже він.
З цієї позиції виходили, коли створювали школу.
Як повідомляв Знай.ua, Стус припустив, що Гагаріну було б краще злітати в космос на початку 90-х.
Також Знай.ua повідомляв, що Алушкін розповів, як віртуальна реальність впливає на реальних людей: «Інакше зараз економіка функціонувати не може».